مرادیان : نکته بسیار جالب این است که بسیاری از دانش آموزان در مدارس روستایی دارای روحیه خوبی هستند و این در جهت حفظ شخصیت دانش آموزان و اجتماعی بودن آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۸۰۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 30 December 2019

در راستای مصوبه نشست ماهانه راهبران آموزشی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد مبنی بر بازدید گروهی راهبران آموزشی از حوزه های مختلف مدارس این شهرستان در روزهای یکشنبه هر هفته ، روز گذشته راهبران آموزشی از حوزه های چنار و میانتگان بازدید به عمل آوردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در حاشیه این بازدید گفت : در بازدید از مدرسه میانتنگان ، یکی از دورترین مدارس شهرستان بویراحمد ، خوشبختانه با روحیه بسیار خوب دانش آموزان مواجه شدیم.
آناهیتا مرادیان ، افزود : در دیگر مدارس این منطقه برخی مشکلات از نظر فضای فیزیکی مشاهده شد که در برخی موارد متاسفانه علیرغم اقدام آموزش و پرورش مبنی بر آمادگی برای انتقال مدرسه پیش ساخته اما به دلیل نیاز به همکاری اهالی روستا ، هنوز موفق به نصب آن نشده ایم.
مرادیان ادامه داد : بی شک رسیدن به نقطه مطلوب در کیفیت بخشی به آموزش نیازمند مشارکت همگانی است لذا انتظار داریم هم مردم و هم خیرین در این زمینه در کنار آموزش و پرورش باشند هرچند تاکنون همکاری های زیاد مردمی و خیرین را هم داشته ایم.
دانلود
 
وی گفت : در بازدید راهبران از مدارس و جمع بندی گزارشات ، به نظر می رسد ، عملکرد همکاران در کیفیت بخشی آموزشی خوب است و نکته بسیار جالب این است که بسیاری از دانش آموزان در مدارس روستایی دارای روحیه خوبی هستند و این در جهت حفظ شخصیت دانش آموزان و اجتماعی بودن آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
مرادیان در پایان گفت : برنامه بازدید گروهی راهبران ، هر یکشنبه ادامه خواهد داشت که تلاش می شود در هفته های آینده به مرور بر کیفیت کار افزوده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار