محمدرضا عباسی گفت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی لیست انتخاباتی ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۸۰۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸ 30 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدرضا عباسی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در نشست خبری که در دفتر این شورا برگزار شد اظهار داشت: تجربه انتخابات سال ۹۲ سبب شد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کشور شکل گیرد که این شورا در استان ها و شهرستان ها نیز تشکیل شد. دبیران ۱۱ حزب اصولگرای استان کرمانشاه در این شورا حضور دارند و مابقی اعضای شورا از جوانان و بانوان انقلابی اصولگرا هستند. هدف از تشکیل این شورا ارائه لیستی واحد از کاندیداهای انقلابی، توانمند و اصولگرا برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.
وی در ادامه بیان داشت: اعلام کاندیداهای موردنظر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه پس از بررسی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان و در زمان آغاز تبلیغات خواهد بود و باید یادآور شد که لیست اعلامی مجموعا شامل ۸ کاندید خواهد بود که ۳ کاندید مربوط به حوزه شهرستان کرمانشاه و ۵ کاندید مربوط به حوزه های مختلف شهرستان ها خواهد بود.


در ادامه این نشست اکبر میثاقیان مسئول کمیته سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه به ایراد سخن پرداخت و ابراز داشت: هدف از تشکیل شورا ورود نیروهای انقلابی اصولگرا به مجلس و تشکیل یک مجلس انقلابی است تا با حمایت از مستضعفان، مجلسی متفاوت تر از دوره های قبل داشته باشیم.


وی ادامه داد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی قصد دارد با انتخاب نمایندگان انقلابی، توانمند و آگاه انقلابی اقتصادی و فرهنگی در مجلس ایجاد کند.هدف از این تغییرات اقتصادی و فرهنگی حل مشکل مردم و کمک به اقشار ضعیف جامعه است.


در پایان این نشست علیرضا دودمان نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: هدف از تشکیل این شورا وحدت یافتن حزب های انقلابی اصولگرا بود و با توجه به بیاینه گام دوم انقلاب به حضور جوانان انقلابی در این شورا توجه ویژه شده است به طوری که مبنای انتخاب اعضای شورا بر این روال است که نیمی از اعضای شورا باید زیر ۴۰ سال سن داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار