مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از برگزاری کارناوال عروسک‌های غول پیکر کشور در نیمه بهمن ماه امسال، در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۱۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 03 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مهدی جمالی گفت: در نیمه بهمن ماه امسال، چهار گروه نمایشی در حوزه تئاتر کودک که ترکیبی از گروه‌های استان ایلام و کانون کشور است به مدت یک ماه در ایلام اجراهای متنوعی خواهند داشت.

وی افزود: در کنار این برنامه، در صورت امکان حضور گروه‌های عروسکی کشور، کارناوال عروسک‌های غول پیکر ایلام و کشور نیز اجراهای پرنشاطی را برای بچه‌های ایلامی در خیابان‌ها برگزار خواهند کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اضافه کرد: اجرای نمایش برای بچه‌های روستاهای ایلام نیز از دیگر بخش‌های این برنامه به شمار می‌رود.

وی در ادامه از برگزاری نخستین مهرواره هنرهای نمایشی در روزهای دوازدهم و سیزدهم بهمن ماه در ایلام خبرداد و گفت: در این مهرواره قرار است هفت نمایش صحنه‌ای و عروسکی در کنار یک نمایش از طرف انجمن نمایش به رقابت بپردازند و از این میان سه نمایش صحنه‌ای یا عروسکی که بیشترین امتیاز داوران را از آن خود کنند به تهران معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۲۲ مرکز فرهنگی، هنری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ایلام در سراسر استان به صورت ثابت و سیار برای بچه‌های ایلامی فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می‌دهند.

جمالی یادآور شد: از این تعداد ۱۸ مرکز ثابت، ۳ مرکز سیار و ۱ مورد پیک امید کانون ایلام فعال هستند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار