مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بعد از سال‌ها کسب رتبه زیر 10 در ارزیابی عملکرد استانی بالاخره موفق شد در ارزیابی سال 93 رتبه دوم کشور را به دست آورد.
کد خبر: ۸۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 23 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس، ایوب بهتاج در پاسخ به سئوالات خبرنگاران در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: ما با قرار گرفتن در زمره سه استان برتر کشور در فعالیت‌های ورزشی و حوزه جوانان و معاونت‌های مختلف توانستیم برای نخستین‌بار از استان‌هایی همچون زنجان و البرز که از لحاظ زیرساختی از ما بهتر هستند، جلوتر زده و با کسب کل امتیاز شش هزار و 471 در رده دوم قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: این موفقیت در سایه تلاش ورزشکاران، مربیان، داوران، رؤسای هیئت‌های ورزشی،‌ مسئولان، معاونت‌های مختلف ورزش و جوانان و همراهی خوب و تأثیرگذار رسانه‌ها به دست آمده که جا دارد از این همت و تلاش جمعی قدردانی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: ما از انتقاد رسانه‌ها و نقدهای راهگشای آنها در اصلاح روند ضعف و کاستی‌هایمان استفاده کرده و بسیار مشتاق و علاقمند بودیم تا با یک حرکت منسجم این ضعف‌ها و نارسایی‌ها را برطرف کنیم.

بهتاج از تلاش‌ها و همکاری‌های استاندار اردبیل بدلیل توجه ویژه و مثبت به حوزه ورزش قدردانی کرد و افزود: در این 1.5 سال که سمت مدیرکلی ورزش و جوانان را در این استان عهده‌دار بودم، همواره شاهد دید مثبت مقام عالی استان به حوزه ورزش و جوانان بودیم.

کفپوش سالن شش هزار نفری عوض می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه قرار است با دستور استاندار اردبیل کفپوش سالن شش هزار نفری رضازاده اردبیل عوض شده و این کفپوش به استانداردهای جهانی و آسیایی نزدیکتر شود، بیان کرد: قطعاً با این حرکت، اردبیل میزبان مسابقات قاره‌ای در رویدادهای داخل سالن است.

وی اضافه کرد: ‌از مهر ماه عملیات نصب این کفپوش آغاز می‌شود و هزینه آن طبق برآوردهای ما 600 میلیون تومان است.

بهتاج ادامه داد: در مجموع با اصلاح معایب سیستم صوتی در این ورزشگاه و نصب کفپوش بیش از یک میلیارد تومان در این حوزه هزینه می‌شود.

اختصاص 17 هکتار زمین برای احداث پیست اسکی فندقلو

مدیرکل ورزش و جوانان استان در مورد آخرین وضعیت پیست اسکی فندقلوی نمین اظهار کرد: با همکاری مسئولان فنی استان قرار بود 20 درصد تغییر فضای مسیر پیست بین‌المللی انجام شود که با تأیید این امر 17 هکتار زمین با همکاری خوب مدیرکل منابع طبیعی در اختیار ورزش و جوانان قرار گرفت تا شاهد ساخت پیست اسکی در این منطقه باشیم.

بهتاج در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تاکنون بحث حصارکشی و تغییرات فیزیکی در این محدوده انجام شده و ما آمادگی داریم میزبان مسابقات جهانی در این پیست باشیم.

وی با بیان اینکه قرار است کمپ استانی نیز در این محدوده اجرایی شود، گفت: تلاش ما بر این است تا زمین گلف 80 هکتاری در نمین که منتظر همکاری خوب مسئولان منطقه ویژه اقتصادی بوده تا با دادن امتیاز فضای آن فراهم شود، بستر اجرایی در این زمینه به وجود آید.

بهتاج از ساخت مجموعه هتل‌های گردشگری و دیگر زیرساخت‌ها در 26 تکه از این مجموعه عظیم و انجام سرمایه‌گذاری‌های لازم در این باب خبر داد و افزود: تمام تلاشمان بر این است تا در این باب یک حرکت جدی و تأثیرگذار در اجرای طرح‌ها و فضاهای به وجود آمده را شاهد باشیم.

زیرساخت‌های رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در اردبیل مهیا نیست

وی در مورد آخرین وضعیت استادیوم تختی برای میزبانی مسابقات لیگ دسته یک کشور بیان کرد: ما با همکاری شهرداری و سازمان فرهنگی،‌ ورزشی سعی کردیم تا برخی از تغییرات را در این استادیوم انجام دهیم تا همچون سال گذشته میزبان شایسته‌ای برای رویدادهای ورزشی باشیم.

بهتاج اضافه کرد: ما تلاشمان بر این است تا ناهماهنگی‌های سال گذشته که مابین ورزش و جوانان و هیئت فوتبال بود را در مدیریت زمین بازی برطرف کنیم، به طوریکه با مانع رسمی فدراسیون فوتبال، حراست‌های اداره کل ورزش و جوانان کل کشور فرماندهی زمین بازی را بر عهده دارند و دیگر سهم‌بندی بین ورزش و جوانان و هیئت فوتبال مطرح نیست.

وی ادامه داد: با ورود حراست اداره کل ورزش و جوانان امسال مسابقات با نظم و انضباط بیشتر برگزار شده و جلوی برخی از ورودهای غیرقانونی و دخالت‌های بی‌مورد گرفته می‌شود.

بهتاج در مورد فعالیت هیئت ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: فارغ از اینکه در اتفاق اخیر رئیس هیئت تخصص و تبحر داشته یا نه، بنده اعلام می‌کنم که اگر 50 درصد تقصیرها بر عهده هیئت اتومبیلرانی بوده، 50 درصد ما با مشکل زیرساخت‌ها و معرفی نکردن این رشته ورزشی به عموم مردم و دستگاه‌ها و نهادها روبه‌رو هستیم و از همین رو انتظار بود هماهنگی‌ها با پلیس و نیروی انتظامی، شورای تأمین شهرستان و مراجع ذیصلاح دیگر بهتر و زودتر انجام می‌شد.

وی افزود: ما زیرساخت لازم را برای این رشته ورزشی واقعاً نداریم، ولی تلاش و هماهنگی‌ها بر این است تا تمامی موتورسیکلت‌ها در این بخش سنددار شده و با ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن آن امکان، ارائه خدمات و برگزاری مسابقات برای آنها فراهم آید.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار