مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام؛
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: نقش رسانه های جمعی در روشنگری مردم و آگاهی بخشی به آنها نسبت به موضوع انتخابات و انتخاب یک فرد کارآمد و شایسته به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی غیرقابل انکار است.
کد خبر: ۸۱۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵ 02 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدبازوند  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام با موضوع دهه فجر و انتخابات اظهار داشت: رسانه ها در واقع میدان دار و خط مقدم معرفی داوطلبان شایسته و اصلح به افکار عمومی هستند تا مردم در میان تعداد زیاد داوطلبان بهترین فرد را انتخاب کنند.

وی افزود: اما رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و داوطلبان باید با رعایت اصل بی طرفی نهایت تلاش خود را در ترغیب و تشویق واجدان شرایط رای برای مشارکت حداکثری در انتخابات را داشته باشند.

بازوند یادآور شد: صدا و سیما به عنوان رسانه فراگیر تولید و پخش برنامه های مختلف با محتوای انتخابات را در سین برنامه های خود دارد که از رادیو، تلوزیون، خبر و معاونت فضای مجازی انتشار می یابد.

به گفته وی راه اندازی ۶ رادیو موج اف ام، چهار هزار دقیقه برنامه دهه فجر و بیش از ۶ هزار دقیقه با محتوای انتخابات از سیما و در رادیو تولید و پخش ۶ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه در مورد انتخابات از جمله برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار