معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:
از این تعداد یک میلیون و ۲۱۶ هزار مرد و یک میلیون و ۲۱۸ هزار زن هستند و همچنین رای اولی‌ها نیز ۱۱۴ هزار می‌شوند. حسن‌نژاد با اشاره به ۳ هزار و ۷۸ صندوق شعبه اخذ رای در استانخاطرنشان کرد: از این تعداد بیش از ۸۰ درصد ثابت و مابقی سیار است.
کد خبر: ۸۲۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 07 February 2020

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اعتراض مجدد برخی کاندیداها نسبت به عدم احراز صلاحیت خود گفت: نتیجه نهایی این افراد از شورای نگهبان به وزارت کشور تا ۲۲ بهمن اعلام و سپس به فرمانداران ابلاغ می‌شود.

حسین حسن‌نژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات غرب مازندران در گفت‌وگو با ایسنا با مثبت ارزیابی کردن فضای انتخابات استان اظهار کرد: براساس آخرین آماری که شورای نگهبان اعلام کرده است تعداد ۱۵۳ نفر از داوطلبان در استان واجد شرایط شدند که این افراد در ۹ حوزه انتخابیه به رقابت خواهند پرداخت.
وی با اشاره به اینکه از ۲۴ بهمن ماه تبلیغات رسمی کاندیداها آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تاکنون چهار نفر از داوطلبان که در سایر حوزه ها ثبت نام کردند، خواهان تغییر حوزه خود هستند و مابقی افرادی که تمایل به تغییر حوزه خود دارند، تنها تا امروز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه می‌توانند اقدام و نام خود را در سامانه ثبت کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تعداد واجدین شرایط را ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد یک میلیون و ۲۱۶ هزار مرد و یک میلیون و ۲۱۸ هزار زن هستند و همچنین رای اولی‌ها نیز ۱۱۴ هزار می‌شوند.
حسن‌نژاد با اشاره به ۳ هزار و ۷۸ صندوق شعبه اخذ رای در استانخاطرنشان کرد: از این تعداد بیش از ۸۰ درصد ثابت و مابقی سیار است.
وی ادامه داد: در بیشتر حوزه‌های اخذ رای فضای انتخاباتی خوبی حکمفرما است و تنها در یکی دو حوزه ضعف‌هایی وجود دارد و امید است تا ۲۲ بهمن ماه که فرصت اعلام نتایج آخرین برخی از کاندیداها بوده و صلاحیت برخی از آنان برایشان محرز شد، این دو حوزه هم به فضای رقابتی نزدیک‌تر شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در پاسخ به این پرسش که میزان حضور مردم را در پای صندوق های اخذ رای چگونه پیش‌بینی و ارزیابی می‌کند، بیان کرد: از آنجایی که مردم ما به انقلاب علاقمند هستند و در تحریم ها نیز مقاومت از خود نشان داده اند، به طور حتم در این فضا نیز هوشمندی به خرج داده و مشارکت خوبی در استان خواهند داشت.
حسن‌نژاد نقش رسانه ها را برای افزایش مشارکت بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: احزاب، فعالان سیاسی، عملکرد هیئت اجرایی و نظارت و همه دستگاه‌ها نقش مهمی در میزان مشارکت مردم دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار