نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: تهمت و افترا زدن مسوولان به یکدیگر در نظام اسلامی جایگاهی ندارد.
کد خبر: ۸۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 24 August 2015

آیت الله دکتر هاشم هاشم زاده هریسی در نشست شورای اداری شهرستان جلفا اظهار کرد: عده ای به بهانه حمایت از نظام اقدام به تهمت و افتراگویی به یکدیگر می کنند که اقدامی برخلاف آموزه های قرآنی است.

وی افزود: اعتقادات دینی و آموزه های قرآنی مسیر خدمت در جامعه اسلامی را به وضوح بیان کرده و حرکت برخلاف این آموزه ها تلاشی برای ابراز جدایی دین از سیاست است.

نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: موفقیت مسوولان در نظام اسلامی در گرو خودسازی، همدلی، پرهیز از اختلافات و حرکت بر مدار اعتدال است و خلاف آن از مولفه های سیاست نیست.

آیت الله دکتر هاشم زاده هریسی با بیان اینکه تمام مسوولیت ها در نظام اسلامی امانت الهی و نشات گرفته از مردم است، گفت: اختلاف سلیقه ها و جناحی عمل کردن مسوولان نباید به بی احترامی به جایگاه و منزلت مردم ختم شود.

وی حفظ کرامت انسانی و داشتن روحیه خدمت به مردم در مسوولان را متذکر شد و گفت: مسوولیت ها نباید با چشم مقام پرستی باشد چرا که در این صورت فاقد ارزش و وجاهت اسلامی خواهد بود.

نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری افزود: تنها در صورت خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان و پرهیز از تفرقه می توان قلوب مردم را به دست آورد.

فرماندار جلفا نیز در این نشست بر ضرورت تکریم و احترام به مراجعه کنندگان به ادارات توسط مسوولان تاکید و تلاش در جهت نهادینه شدن این اصل را برای مدیران متذکر شد.

زاهد محمودی همدلی و تعامل مردم با مسوولان را مایه خیر و برکت و از افتخارات دولت یازدهم بیان کرد و گفت: تنها در این صورت دولت تدبیر و امید به اهداف عالیه خود دست خواهد یافت.

وی تلاش برای حل مطالبات مردم را از دغدغه های دولت دانست و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست در فضای تعامل و همدلی با مردم در رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

آیت الله دکتر هاشم هاشم زاده هریسی نماینده مردم آستان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری طی سفری به شهرستان جلفا و شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان از منطقه آزاد ارس و واحدهای تولیدی مستقر در این منطقه بازدید کرد.

وی دربدو ورود به جلفا با حضور در مزار شهدا و زیارت قبور شهدای گمنام این شهرستان به مقام شامخ آنان ادای احترام نمود.

شهرستان جلفا با 56 هزار نفر در 125 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده و از طریق رودخانه ارس با جمهوری ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان مرز مشترک دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار