کد خبر: ۸۲۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۸ 02 March 2020

بخشی از تجهیزات ساختمان های صنعتی پتروشیمی دهدشت بارگیری و تخلیه شد و بخشی دیگر نیز در مسیر ورود جهت نصب هستند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در همین رابطه گفت: با رایزنی و پیگیریهای انجام شده تا قبل از پایان سال بخش اعظم تجهیزات ساختمان های صنعتی پتروشیمی دهدشت وارد کارگاه می شوند .
نایب رئیس کمیسیون انرژی به مردم اطمینان خاطر داد:برنامه های بلند مدت اتخاذ شده در خصوص اجرای این پروژه عظیم صنعتی با وجود حضور شرکت پتروپارس که از قوی ترین سازنده های پتروشیمی در کشور است متوقف نخواهند شد و جوانان جویای کار به ویژه رشته های مرتبط آماده بکارگیری در پتروشیمی دهدشت در نیمه اول سال 99 باشند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
به نظرم تا دوره موحد بخواهد شروع بشه از انتخابمون پشیمون بشیم
یعنی واقعا موحد توانایی هاشمی در امور اجرایی را داره ؟
کم کم یه حس پشیمونی بهمون دست می ده
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
کوروپشیمان خواهیم شد وشرمندگی رادرپیشانی خاینان به آرمان وارزوهای های جوانان این شهرستان خواهیم دید و مدیرانی که برای پست وصنلی اداری خویش به هرکاری دست زدند برای هاتفی که دوماقبل خروجی صندوق رامیدانست دوصد گفته رانیمکردارنیست.
تحلیلگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
ببخشید زاکانی نابینا است یک وجبی خود را به زور می بیند آقاتهرانی هم برای ریاست مجلس رای ندارد زاهدی هم خیلی ساده است میرسلیم هم از کار افتاده است بنابراین دو نفر می ماند 1- قالیباف 2- سید محمد موحد. که قالیباف با توجه به اینکه جبهه پایداری مخالفش هست شاید کاندید نشود و یک بار خودزنی کرده که کاندید مجلس آن هم در تهران شده!!!! بسش است خود را برای ریاست جمهوری 1400 آماده می کند بنابراین سید محمد موحد از شانس بالایی برای ریاست مجلس برخوردار است چون باهنر قول داده که لابی گری کند و موحد را ریاست مجلس کند و موحد هم در نطق انتخاباتی خود در شهرستان بهمئی اعلام کرده من برای ریاست مجلس شورای اسلامی آمده ام و حتما این حرف از پشتوانه ای برخوردار بوده که اعلام کرده و بدانید که موحد یکی از کاندیداهای ریاست مجلس در 7 خرداد 99 است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار