مدیرکل امور بانوان استانداری همدان با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه در معرفی توانمندی بانوان اظهار کرد: تا برپایی این نمایشگاه کلاس‌های متنوعی به منظور آموزش این قشر در زمینه بازاریابی، فروش و نحوه ارائه کالا و خدمات برگزار شود.
کد خبر: ۸۲۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 02 March 2020
ماه رمضان امسال نمایشگاه «توانمندی بانوان و معلولان کشور» در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان و معلولان کشور و علوم قرآنی در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

این جلسه که با حضور مدیرکل دفتر اموربانوان استانداری، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان، قائم مقام کمیته امداد، معاون اشتغال کمیته امداد و مدیرعامل موسسه نیکوکاری توانیابان الوند در شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان برگزار شد، در مورد نحوه برگزاری این نمایشگاه تصمیماتی گرفته شد.

ربیعه علی‌محمدی؛ مدیرکل امور بانوان استانداری همدان با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه در معرفی توانمندی بانوان اظهار کرد: تا برپایی این نمایشگاه کلاس‌های متنوعی به منظور آموزش این قشر در زمینه بازاریابی، فروش و نحوه ارائه کالا و خدمات برگزار شود.

حمید گلی پور، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان نیز ضمن قدردانی از این اقدام اظهار کرد: نهاد‌های بیشتری به میدان آمده‌اند تا نمایشگاهی جامع برگزار گردد.

وی برپایی نمایشگاه علوم قرآنی را هم زمان با این نمایشگاه در وسط ماه مبارک رمضان فرصتی برای آشنایی اقشار مختلف با قرآن برشمرد.

در این جمع تشکیل جلسات بیشتر با حضور امام جمعه همدان، مدیرکل بهزیستی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را به منظور جمعبندی و تقسیم وظایف لازم دانستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار