دوهندو اظهار کرد: سپاه قدس گیلان با همکاری شرکت نیوساد حدود ۲ هزار بسته بهداشتی بین مردم شهر رشت توزیع کرده است.
کد خبر: ۸۲۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 04 March 2020

 

سرهنگ مجید دوهندو اظهار کرد: سپاه قدس گیلان با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در گیلان و کمبود مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در داروخانه‌ها، با همکاری بسیج کارگری، شرکت نیوساد و یگان امنیتی امام علی(ع) این استان نسبت به تامین مواد ضدعفونی و بهداشتی موردنیاز مردم رشت اقدام کرد.

 

فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان افزود: این محصولات بهداشتی به همت کارگران بسیجی شرکت نیوساد در قالب شیفت ایثار تولید شد و توسط پیک‌های موتوری گردان امنیتی امام علی(ع) درب منازل مردم تحویل شده است.

 

وی با اشاره به اینکه توزیع محصولات بهداشتی از ۶ اسفند سال جاری به‌صورت روزانه ۳۰۰ بسته انجام شد، گفت: این بسته‌های بهداشتی شامل دستمال مرطوب، مایع ضدعفونی کننده و پد الکلی بود که به قیمت ۵۰ هزار تومان درب منازل تحویل شد.

 

دوهندو خاطرنشان کرد: سپاه قدس گیلان با همکاری شرکت نیوساد از ۶ تا ۱۱ اسفند سال جاری، حدود ۲ هزار بسته بهداشتی را بین مردم در سطح رشت توزیع کرده است.

 

فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان اذعان کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت بهداشت و دستور و پیگیری استانداری گیلان، تولیدات بهداشتی شرکت نیوساد از این پس در اختیار داروخانه‌ها قرار گرفته و متقاضیان برای دریافت این محصولات بهداشتی می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار