در آخرین روز کاری هفته بازار ارز و طلا با کاهش نسبی همراه بود.
کد خبر: ۸۲۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 05 March 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صرافی های بانکی امروز قیمت خرید و فروش دلار را ۳۸۰ تومان کاهش دادند و بر این اساس قیمت خرید دلار ۱۴۹۰۰ تومان و قیمت فروش دلار ۱۵۰۰۰ تومان تعیین شد.در این صرافی ها قیمت خرید و فروش یورو نیز را ۲۰۰ تومان کاهش دادند و قیمت خرید یورو را ۱۶۴۰۰ تومان و قیمت فروش یورو را ۱۶۶۰۰ تومان اعلام کردند.

براساس این گزارش،در بازار آزاد نیز شاهد کاهش قیمت ها بودیم به طوری که هر دلار آمریکا با قیمت ۱۳۳۰۰ تومان معامله شد.یورو نیز با قیمت ۱۶۹۰۰ تومان بین معامله گران داد و ستد شد.

همچنین،در بازار طلای داخلی هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۹۸۰۰۰ تومان قیمت داشت.هر مثقال طلای ۱۷ عیار نیز با قیمت ۲۵۹۴۰۰۰ تومان داد و ستد شد.

گفتنی است،در بازار سکه نیز قیمت ها کاهشی بودند.هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی با قیمت ۵۸۸۰۰۰۰ تومان معامله شد.هر قطعه سکه طرح قدیم نیز با قیمت ۵۷۵۰۰۰۰ تومان معامله شد.نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب ۲۹۵۰۰۰۰ تومان و ۱۷۵۰۰۰۰ تومان قیمت داشتند.

لازم بذکر است،در بازار طلای جهانی اما شاهد افزایش قیمت ها بودیم به طوری که هر انس طلا با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۱۶۴۵ دلار قیمت دارد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار