رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از افزایش ظرفیت تولید ماسک در استان ایلام به منظور پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۲۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 07 March 2020

به گزارش تابناک ایلام؛، محمد کریمیان اظهار کرد: در تمام کشورهای درگیر با کرونا، کمبود نارسایی‌هایی در توزیع و عرضه ماسک تنفسی، محلول ضدعفونی کننده و دستکش و سایر اقلام بهداشتی وجود دارد که کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کریمیان ادامه داد: برای مقابله با بیماری کرونا لازم است تمامی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان به کار گرفته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: در پی تاکید استاندار ایلام مبنی بر اینکه تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌ها در مقابله با بیماری کرونا، دانشگاه علوم پزشکی را یاری کنند، خوشبختانه هم اکنون همکاری و همدلی بسیار شایسته‌ای در این راستا بین دانشگاه و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های استانی حاکم است.

کریمیان بیان کرد: با وجود کارخانه ساخت الکل صنعتی واقع در شهرستان بدره، خوشبختانه کمبود این محلول ضدعفونی کننده در سطح استان در حال کمرنگ شدن است.

وی تصریح کرد: برای آگاهی بخشی به مردم و انتقال مفاهیم و اطلاعات مربوط به نحوه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، باید از ظرفیت ارزشمند رسانه‌ها، فضای مجازی و همچنین بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهرها به خوبی استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: هر فرد و گروه و یا سازمان و ارگانی که دانشگاه را در مقابله با بیماری کرونا یاری نمایند، از آن استقبال می‌کنیم.

وی یادآورشد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی در راستای مقابله با بیماری کرونا در استان تنها نیست و مردم فهیم و مسئولان و کارکنان دستگاه‌ها و ارگان‌های استانی بالاترین میزان همکاری را با دانشگاه دارند./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
من هفته ای یک بار برای خرید نان بایدبیرون بروم ماسک ازکجا میتونم تهیه کنم؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار