معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
تابناک: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: منابع دانشگاهی ما در حال تهی شدن است که علاوه بر آن بایستی حقوق کارمندان را هم در نظر داشته باشیم.
کد خبر: ۸۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 25 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، گفت: اجرای پروژه شهرک سلامت هیچ ربطی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ندارد و مربوط به بخش خصوصی است.

وی افزود: شهرک سلامت پروژه بسیار خوبی است که توسط یک سرمایه‌گذار قدرتمند در حال انجام و پیشرفت فیزیکی است لذا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هیچ نسبت سازمانی با این طرح ندارد اما از هرگونه افزایش امکانات درمانی در بخش خصوصی استقبال می‌کنیم چرا که این اقدامات به بخش دولتی کمک خواهد کرد.

یوسفی اذعان داشت: یکی از بزرگترین منابع تأمین بیمارستان‌ها، بیمه‌های پایه و مکمل به عنوان تأمین کننده اصلی منابع هستند که متأسفانه در دولت قبلی بیمه‌ها زیر بار پرداخت یک سری از اقلام و داروها نمی‌رفتند که بسیاری از اینگونه مشکلات برطرف شده است.

وی با اشاره به کمبود بودجه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از بهمن ماه سال گذشته تا‌کنون دریافتی قابل ملاحظه‌ای از بیمه‌ها نداشته‌ایم و در مقابل مخارج بسیار کلانی را باید در نظر داشته باشیم چرا که منابع دانشگاهی ما در حال تهی شدن است. علاوه بر همه این مشکلات بایستی حقوق کارمندان را هم در نظر داشته باشیم.

ممعاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تأکید کرد: بیمه‌ها پا به پای طرح تحول سلامت پیش نمی‌روند و بزرگ‌ترین نگرانی ما مشکل بیمه‌های تکمیلی است اما در عین حال اصفهان در بحث بیمه درمانی نسبت به دیگر استان‌ها بسیار بهتر است و جزء سه استان برتر کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به توسعه تجهیزات بیمارستان چمران اصفهان اظهار داشت: تکمیل تجهیزات این بیمارستان که قرار بود در هفته دولت پایان یابد به دلیل برخی از مشکلات با یک ماه و نیم تأخیر روبه‌روست که قرار است 140 تخت بیمارستانی قلب و عروق، 38 تخت ICU و CCU، 12 اتاق عمل و دیگر تجهیزات اضافه شود.

یوسفی اضافه کرد: بیمارستان کاشانی اصفهان را حدود 8 هزار متر توسعه دادیم و در قسمت المهدی بیمارستان خورشید 12 هزار متر توسعه در 6 ماهه اول امسال داشته‌ایم؛ همچنین بیمارستان 32 تختخوابی در خور تا 3 ماه اول سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پایان با اشاره به توسعه برخی از بیمارستان‌ها در استان اصفهان خاطرنشان کرد: تجهیز بیمارستان شفا در سودرجان و کلیشاد به 95 درصد از کار خود رسیده و تا 2 ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد؛ همچنین افتتاح بیمارستان نوساز و جدید 160 تختخوابی هم در خمینی‌شهر اصفهان در دستور کار داری که در پروژه آن در سال آینده به پایان خواهد رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار