مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی:
جهانسری با بیان این که مولفه های دفاعی عوض شده است، بر ضرورت مصون سازی شبکه های ادارات تاکید کرد و گفت: آماده استفاده از توانمندی شرکت های فعال استان در این زمینه هستیم.
کد خبر: ۸۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 25 August 2015
به گزارش تابناک تبریز مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی گفت: افزایش پرونده های دادگاه ها درارتباط با جرایم سایبری نشانگر ضعف امنیت شبکه و ناآگاهی کاربران در این خصوص است.

احمد جهانسری در آیین افتتاحیه سمینار علمی تخصصی پدافند سایبری در تبریز، با بیان این که کابران بدون آموزش های لازم وارد فضای سایبری شده و از این فضا استفاده می کنند، بر ضرورت آموزش در رابطه با چگونگی نفوذ هکرها و انجام اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد.

وی اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از خانواده ها برای فرزندان خود گوشی های همراه گران قیمت می خرند اما حاضر نیستند برای آموزش آنان هزینه کنند و این وسیله را بدون آموزش در اختیار فرزندان خود قرار می دهند.

دبیر همایش علمی تخصصی پدافند سایبری هم هدف از برگزاری این همایش را ایجاد تحرک فکری و افزایش توان کارشناسان حوزه سایبری عنوان کرد.

وحید مهدی نیا با اشاره به شناخته شدن شهر تبریز به عنوان شهر اولین ها، گفت: سعی داریم این استراتژی را تغییر داده و تبریز را به شهر بهترین ها تبدیل کنیم.

این همایش دو روزه با عنوان پدافند سایبری نفوذ بی نظم در محورهای مدیریت امنیت اطلاعات، تحلیل رخدادهای امنیتی، تست نفوذ و تجاری سازی ایده ها و فناوری های نوین با حضور کارشناسان فناوری اطلاعات و امنیت شبکه دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار