کد خبر: ۸۳۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ 14 March 2020
تابناک / نفس‌ها به شماره افتاده؛ ارتش کرونا دارد روزی متوسط ۱۰۰۰ ایرانی را به عضویت خود در می‌آورد.
 

به گزارش خبرنگار صدای ایران، نفس‌ها به شماره افتاده؛ نه تنها نفس این خاک کهن پر درد بلکه نفس مردم نجیب ایران هم دارد یکی پس از دیگری به شماره می‌افتد. ارتش کرونا دارد روزی متوسط ۱۰۰۰ ایرانی را به عضویت خود در می‌آورد.

 

مسئولین به داد ایران برسید/ فعالان حقوق بشر به داد ایران برسید/ علما، نخبگان دانشگاهی به داد ایران برسید/کرونا دارد محله به محله قربانی می‌گیرد/۵ استان باید به طور کامل قرنطینه شود

ویروسی که چین اعلام کرده که شاید توسط ارتش آمریکا از یک آزمایشگاه متولد شده و در ووهان چین رها گردیده و حالا دارد تبدیل به دیوی می‌شود که همه را به خود مبتلا می‌کند. درست شبیه ارتشی مردگان شاه شب در فیلم گیم اف ترونز و نبرد "وینترفل".

فیلم شیوع ساخته آمریکا در سال ۲۰۱۱ خود گواه روشنی بر آزمایشگاهی بودن ویروس منحوس کرونا که رهبر معظم انقلاب نیز اخیرا در دستوری که به نیروهای مسلح دادند به آن اشاره کردند: "جنگ بیولوژیک"

مسئولین به داد ایران برسید/علما، نخبگان دانشگاهی به داد ایران برسید/کرونا دارد محله به محله قربانی می‌گیرد/۵ استان باید به طور کامل قرنطینه شود

آمریکایی که تا دیروز با ساخت داعش که بارها دونالد ترامپ رییس جمهوری فعلی آن در مناظره با هیلاری کلینتون نمزد دموکراتها به آن اشاره کرده بود و با اجرای صحنه‌هایی توسط این گروهک همچون زدن سرهای مردم بی‌گناه و زنده سوزاندن آنها در آتش، سکانس‌های فیلم های هالیودی را با حمام خون راه انداختن در خاورمیانه تحقق بخشیده بود، بار دیگر اینگونه که برخی مقامات بین المللی همچون چین به آن اشاره کردند اینبار با ویروسی ناشناخته به جان جهانیان افتاده است.

مسئولین به داد ایران برسید/علما، نخبگان دانشگاهی به داد ایران برسید/کرونا دارد محله به محله قربانی می‌گیرد/۵ استان باید به طور کامل قرنطینه شود

نگارنده قصد ندارد در این گزارش به منشاء اصلی و چگونگی تولید و هدف از انتشار ویروس منحوس کرونا بپزدازد بلکه سعی داریم بار دیگر به مسئولان جمهوری اسلامی یاد آور شویم اگر تصمیم جدی و قاطع اتخاذ نشود قطعا فاجعه‌ای به مراتب گسترده‌تر از انفجار بمب اتم در هیروشیما ژاپن به وقوع بپیوندد.

هم اکنون از بیمارستان‌های استان‌های درگیر با ویروس کرونا اخباری مبنی بر تحلیل توان کادر غیور و شریف درمان و پزشکی به گوش می‌رسد و بیمارستان‌ها نیز دیگر تحمل و تاب پذیرش بیماران جدید کرونایی را ندارند.

مسئولین به داد ایران برسید/علما، نخبگان دانشگاهی به داد ایران برسید/کرونا دارد محله به محله قربانی می‌گیرد/۵ استان باید به طور کامل قرنطینه شود

حالا که با دستور امیدبخش رهبر معظم انقلاب قرارگاه بهداشت و درمان نیروهای مسلح به عنوان قرارگاه امام رضا (ع) تشکیل شده بهتر است به زودی دستور قرنطینه پنج استان تهران، البرز، گیلان، اصفهان و قم صادر شود تا جلوی حلقه شیوع کرونا در کشور گرفته شود.

شرایط حساسی را سپری می‌کمیم مردم رنج کشیده ایران امروز هم چشم و امیدشان به شما مسئولان جمهوری اسلامی است. قطعا مردم ایران فراموش نمی‌کنند در روزهای سخت کرونایی چه بر سرشان آمد. آمریکایی که صدای دفاع از حقوق بشرش گوش فلک و آسمان را کر کرده همچنان به تحریم ایران در این شرایط قرمز و حساس ادامه می‌هد به گونه ای که دولت انگلیس که بنا به کمک ایران داشت به دلیل این تحریم ها از ارسال کمک به ایران صرف نظر کرد.

ما حالا همه با هم بسیجی، ارتشی، پزشک، پرستار، سپاهی، رسانه‌ها، زنبور دار، کشاورز و ... دست به دست هم داده‌ایم تا ایرانمان را نجات دهیم. درست مثل دوران دفاع مقدس. آن زمان که موشک ها و خمپاره‌های بیش از ۸۰ کشور بر سر مردم بی دفاع فرود می‌آمد اکنون نیز فقط با اتحاد و همدلی می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

مردم شریف ایران اگر در ۸ سال دفاع مقدس وظیفه ما برای پیروزی و شکست دشمن مواجهه با دشمن بود در جنگ بیولوژیک دشمن وظیفه ما در مواجهه نشدن با دشمن است. پس در خانه ها بمانید. سفرهای غیر ضروری را لغو کنید و با حوصله اطمینان داشته باشید که پیروز می شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار