سرپرست اداره سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: فیلم حضرت محمد (ص) از فردا و همزمان با سراسر کشور در سینماهای خراسان جنوبی اکران می‌شود
کد خبر: ۸۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰ 26 August 2015

حمید غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: فیلم حضرت محمد (ص) چهار شهریور در سینماهای بهمن و فردوسی بیرجند اکران می‌شود.

وی افزود: این فیلم در چهار سانس شامل یک سانس در نوبت صبح و سه سانس در نوبت بعدازظهر در سینما بهمن بیرجند اکران می‌شود.

سرپرست اداره سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: این فیلم قرار است در تمامی سینماهای استان در روزهای مختلفی اکران شود که فردا سینماهای بیرجند، هفت شهریور در سینما قائن و سپس فردوس و طبس اکران خواهد شد.

غلامی با اشاره به تجهیز سالن آمفی تئاتر سینمای طبس، بیان داشت: اکران فیلم حضرت محمد (ص) نخستین فیلمی است که در این سینما نمایش داده خواهد شد.

وی افزود: از ظرفیت سالن‌های آمفی تئاتر مجمتع‌های فرهنگی و سازمان‌های طبس که امکان پخش دیجیتال را داشته باشند نیز برای اکران فیلم حضرت محمد (ص) بهره گرفته شده است.

سرپرست اداره سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: بلیط اکران این فیلم نسبت به دیگر فیلم‌های سینمایی مبلغ یک‌هزار تومان اختلاف قیمت دارد و گران‌تر است.

غلامی در رابطه با علت این افزایش قیمت، خاطرنشان کرد: مؤسسه‌ای که اکران این فیلم را در سراسر کشور برعهده گرفته، از سازمان امور سینمایی کشور درخواست این افزایش قیمت را داشته و سازمان نیز این درخواست را مصوب و به استان‌ها ابلاغ کرده است
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار