فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: با تلاش مأموران شهرستان ملارد یک محموله نوشابه‌های گازدار غیرمجاز به ارزش 4 میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۸۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹ 26 August 2015
سردار محسن خانچرلی اظهار کرد: با تلاش مأموران شهرستان ملارد یک محموله نوشابه‌های گازدار غیرمجاز به ارزش 4 میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان کرد: در پی اخبار رسیده مبنی بر وجود انبار نوشابه انرژی‌زای غیرمجاز در شهرستان ملارد، مأموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق این شهرستان بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق با یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپوی نوشابه‌های غیرمجاز در یکی از محله‌های شهرستان ملارد شدند.

خانچرلی تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مراجع قضایی در بازرسی از این انبار 170 پالت نوشابه انرژی‌زا را با برندهای مختلف که مجموعاً حاوی 3 هزار و 512 بطری به ارزش 4 میلیارد ریال بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران اضافه کرد: با توجه به اینکه کالای کشف‌شده بدون مجوز بود و برابر نظر کارشناسان هیچ‌گونه مجوز و مدارک معتبر از سوی شرکت متخلف مبنی بر بهداشتی بودن آن ارائه نشد، در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی انتقال یافت.

 وی در پایان متذکر شد: پلیس غرب استان تهران در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان  کالا مقابله می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار