مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: با تصمیم سازمان بیمه سلامت ایران، تمام بیمه‌شدگان صندوق‌های کارکنان دولت با نسبت‌های اصلی تبعی یک، تبعی دو و تبعی سه و بیمه‌شدگان صندوق‌های روستائیان و سلامت همگانی و صندوق سایر اقشار در تمام زیر صندوق‌ها و با نسبت‌های اصلی تبعی یک، تبعی دو تبعی سه در صورت منقضی شدن تاریخ اعتبار و دارا بودن نسخ سفید در دفترچه می‌توانند تا پایان خردادماه به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه و از خدمات سلامت بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۸۳۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 11 April 2020
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان خردادماه خبر داد و گفت: این اقدام در راستای کاهش مراجعات و پیشگیری از بیماری کرونا انجام شد.

به گزارش فارس، سعید فرجی از تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا ابتدای تیرماه خبر داد و اظهار کرد: در راستای رعایت توصیه‌های بهداشتی در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و صیانت از سلامت بیمه شدگان این اقدام صورت گرفت.

وی بیان کرد: دفاتر بیمه‌شدگان سازمان بیمه سلامت که اعتبار آن‌ها بعد از تاریخ یکم اسفند سال ۹۸ به اتمام رسیده و دارای برگ سفید است، جز صندوق ایرانیان تا پایان خردادماه سال جاری اعتبار دارند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان خاطرنشان کرد: با تصمیم سازمان بیمه سلامت ایران، تمام بیمه‌شدگان صندوق‌های کارکنان دولت با نسبت‌های اصلی تبعی یک، تبعی دو و تبعی سه و بیمه‌شدگان صندوق‌های روستائیان و سلامت همگانی و صندوق سایر اقشار در تمام زیر صندوق‌ها و با نسبت‌های اصلی تبعی یک، تبعی دو تبعی سه در صورت منقضی شدن تاریخ اعتبار و دارا بودن نسخ سفید در دفترچه می‌توانند تا پایان خردادماه به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه و از خدمات سلامت بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این اتفاق بدون حضور در دفاتر پیشخوان و نیاز به تمدید دفترچه بیمه انجام شود گفت: صدور دفترچه‌های بیمه تا تاریخ ۳۱ خردادماه امسال برای بیمه‌شدگان صندوق ایرانیان که اعتبار آن‌ها به اتمام رسیده با رعایت شرایط قبلی و با پرداخت ۵۰ درصد حق بیمه و به صورت ۶ ماهه انجام خواهد گرفت.

فرجی تصریح کرد: این گروه از بیمه‌شدگان در صورت درخواست دفترچه با اعتبار یک ساله می‌توانند با پرداخت صد درصد حق بیمه مصوب سال جاری از پوشش بیمه‌ای برخوردار شوند و یا نسبت به ثبت درخواست ارزیابی وسع در سامانه اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار