یداله محبی در گفتگو با تابناک:
کشتی گیر ملی پوش کرمانشاهی حمایت مسئولین از کشتی گیران استان را لازمه موفقیت آن ها دانست.
کد خبر: ۸۳۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 13 April 2020

یداله محبی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: رنکینگ اعلامی از سوی اتحادیه جهانی کشتی هر ساله و براساس عملکرد یک ساله ورزشکار در رقابت های بین المللی در اوزان مختلف است و متاسفانه با عدم شرکت در مسابقات اروپا و آمریکا، رتبه پنجم رنکینگ ما به دهم تنزل پیدا کرد.

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه ورزش کشور در شرایط مناسبی به سر نمی برد و ورزشکاران جهت افتخار آفرینی و کسب مقام تمام وقت همه تلاششان را در این راه قرار می دهند. رشته کشتی یک ورزش پر افت و خیز است و این فقط مختص به مسابقات نیست و در تمرینات سختی های زیادی وجود دارد. مسئولین می بایست توجه خاصی به این رشته داشته باشند تا ورزشکاران انگیزه برای ادامه راه داشته باشند و کسانی که در ابتدای راه هستند باید بدانند هر رشته ورزشی سختی خاص خود را دارد و کسی موفق خواهد شد که با تلاش مشکلات و موانع را از سر راه بردارد و به موفقیت برسد.

این کشتی گیر کرمانشاهی در پایان خاطرنشان کرد: در روزهایی که کرونا گریبانگیر مردم جهان و ایران شده مهمترین هدف حفظ سلامت مردم است و این بیماری باعث شد که فدراسیون تمامی مسابقات کشتی را تا تیر ماه سال جاری به تعویق بندازند و کشتی گیران با انجام تمرینات در منزل به حفظ سلامت خود و مردم کمک می کنند.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار