دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر فارس گفت: تفسیر نهج‌البلاغه، ذکر فضائل امیرالمومنین (ع) و پاسخ به شبهات اعتقادی در قالب برنامه بنیاد بین‌المللی غدیر هر هفته در ۳۰۰ نقطه استان فارس انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴ 26 February 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جهرم، حجت الاسلام احمدی، در کارگاه آموزشی غدیرشناسی که با حضور پرسنل بهزیستی شهرستان‌های لار، خنج، جهرم، گراش و مهر برگزار شد، اظهار داشت: بنیاد بین‌المللی غدیر سال گذشته در استان فارس آغاز به کار کرد.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان فارس با بیان اینکه رئیس این بنیاد در هر استان به عهده نماینده ولی‌فقیه است، افزود: این بنیاد با ارائه و تصویب 24 طرح کار خود را آغاز کرد و در نخستین گام تعداد 150 نفر از روحانیون استان در دوره آموزشی غدیرشناسی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه روند برگزاری دوره‌های آموزشی غدیرشناسی در استان فارس ادامه دارد، بیان کرد: در این راستا هر هفته روزهای یکشنبه در 300 نقطه استان فارس تفسیر نهج‌البلاغه، ذکر فضائل امیرالمومنین (ع) و پاسخ به شبهات اعتقادی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به برگزاری طرح "کارگزاران حکومت علوی" ویژه پرسنل دستگاه‌های اجرایی استان، خاطرنشان کرد: با حمایت استاندار فارس نخستین کارگاه هر دو هفته یک بار برای پرسنل استانداری برگزار و در این راستا با چند اداره کل نیز برای برگزاری این دوره‌ها تفاهم منعقد شد.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان فارس با اشاره به برگزاری دوره‌های غدیرشناسی در اداره کل بهزیستی فارس گفت: نخستین دوره این کارگاه برای پرسنل بهزیستی شیراز و بعد از آن در شهرستان آباده و جهرم برای پرسنل بهزیستی شهرستان‌های شمال و جنوب فارس برگزار شد.

به گزارش تسنیم، در ادامه این کارگاه آموزشی، حجت‌الاسلام شفیعی شاهرودی از اساتید دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر به تدریس این دوره آموزشی پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار