مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از شناسایی ۲۲ هزار خانوار غیرمددجو آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 14 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محسن رخصی ، با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: در این شرایط برخی افراد جامعه با کساد شدن کار و کاسبی‌شان، عملا دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند.

وی افزود: شیوع این بیماری مشکلاتی برای اقشار ضعیف جامعه به وجود آورده و در این بین افرادی هستند که تحت حمایت هیچ نهاد حمایتی نبوده اما از قِبَل شیوع این بیماری و کسادی بازار دچار مشکلات اقتصادی شده و هم اکنون نیازمند کمک هستند.

رخصی با اشاره به شروع شناسایی خانوارهای نیازمند غیرمددجو در ایام شیوع کرونا، گفت: در کنار بحث رسیدگی به خانوارهای مددجوی تحت پوشش، شناسایی افراد نیازمند غیرمددجو که از قِبَل این بیماری دچارآسیب شده اند نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی از شناسایی 22 هزار خانوار غیرمددجوی آسیب دیده از کرونا طی دو ماه گذشته خبر داد وافزود: این خانوارها افرادی هستند که مددجو نبوده، اما هم اکنون به دلیل شرایطی که شیوع کرونا به وجود آورده، آسیب دیده و نیازمند کمک هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از همه مردم خواست تا با پیوستن به رزمایش همدلی با اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی خود به یاری این دسته از افراد جامعه بشتابند.

وی تصریح کرد: افراد می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037991899939627 واریز کرده و یا یا از طریق شماره گیری #083*8877* کمک های خود را به حساب کمیته امداد واریز کنند.

رخصی افزود: همچنین افراد می توانند از طریق ارسال پیامک به شماره 3000333383 کمک های نقدی خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: چنانچه کمک های مردمی به رقم قابل توجهی برسد، در کنار کمک به مددجویان می‌توانیم به این بخش از افراد جامعه که مددجو نبوده و آسیب دیده از کرونا هستند هم کمک کنیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار