موسوی با اشاره به اینکه تمامی ایستگاه‌های صلواتی استان همدان در حال جمع آوری کمک‌های مردمی هستند، عنوان کرد: همدان مردمان خیری دارد که کمک‌های شایانی در موارد مختلف به ستاد انجام داده‌اند.
کد خبر: ۸۴۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 24 April 2020
رئیس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین در همدان گفت: فردی با اهدای ۱۲۰ میلیون تومان از ستاد درخواست کرده هر روز یک گوسفند ذبح و گوشت آن بین نیازمندان حاشیه شهر همدان توزیع شود.

به گزارش مهر؛ سید رضا موسوی در خصوص اقدامات انجام شده برای کمک به نیازمندان در ایام شیوع کرونا گفت: مردم همدان ۱۳۰ میلیون تومان برای خرید بسته‌های معیشتی به حساب ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین همدان واریز کردند.

وی بابیان اینکه این ستاد بر خرید اقلام مورد نیاز برای تهیه بسته‌های معیشتی نظارت دارد، ادامه داد: اقلام مورد نیاز توسط ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین خریداری شده و در اختیار قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) قرار می‌گیرد.

موسوی با اشاره به اینکه تمامی ایستگاه‌های صلواتی استان همدان در حال جمع آوری کمک‌های مردمی هستند، عنوان کرد: همدان مردمان خیری دارد که کمک‌های شایانی در موارد مختلف به ستاد انجام داده‌اند.

وی افزود: فردی با اهدای کمک ۱۲۰ میلیون تومانی از ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین در همدان درخواست کرده هر روز یک گوسفند قربانی و بین نیازمندان حاشیه شهر همدان توزیع شود.

رئیس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین در همدان با اشاره به همراهی خوب مردم با ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین همدان تاکید کرد: تا امروز با پشتیبانی مردم این ستاد را جلو برده‌ایم و امیدواریم امانت دار خوبی برای آنان باشیم و این حمایت‌ها همچنان برای خدمتگزاری ادامه داشته باشد.

موسوی همچنین گفت: اکیپ‌های جهادی ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین همدان که در زلزله سر پل ذهاب و سیل در لرستان و گلستان پای کار بودند در سیل امسال در استان سیستان و بلوچستان وارد عمل شده و به یاری مردم شتافتند.

وی با اشاره به اینکه اکنون در سیستان بلوچستان در حال بازسازی ۳۰ منزل هستیم، افزود: تعهد خود را یاری رساندن به نیازمندان می‌دانیم و با تمام توان در این خصوص پای کار خواهیم بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار