کد خبر: ۸۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 27 August 2015

در چهارمین روز از هفته دولت 93 پروژه عمرانی در شهرستان ساوجبلاغ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ظهر امروز با حضور استاندار و مسئولان شهرستانی پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان ساوجبلاغ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار کرد: برای بهره‌برداری از این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر507 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: امروز استاندار البرز بصورت نمادین دو پروژه صنعتی این شهرستان را مورد بهره‌برداری قرار داد.

این مسئول بیان کرد: این پروژه‌های صنعتی علاوه بر ارتقای صنعت و تولید، می‌تواند در توسعه اشتغالزایی این منطقه نیز تأثیرات بسیاری داشته باشد.

پالیزگیر خاطرنشان کرد: استخر مجموعه شهرداری با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و یکصد میلیون تومان که در مساحت یک هزار و 700 مترمربع و با زیربنای 2 هزار و 500 مترمربع از دو سال گذشته در قالب 4 فاز عملیات احداث آن آغاز شده بود، امروز به مرحله بهره‌برداری رسید.

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه داد: امروز همچنین استاندار البرز از خط تولید شرکت سیرمان البرز که تولیدکننده محصولات سلولزی آزمایشی است نیز بازدید به عمل آورد.

به گفته وی با راه‌اندازی این خط تولید در هفته دولت امسال که با اعتبار 23 میلیارد تومان انجام شده است، به صورت مستقیم برای 70 نفر اشتغال ایجاد شده است.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: در هفته دولت، تعداد 93 پروژه با اعتباری بالغ بر 507 میلیارد ریال در شهرستان ساوجبلاغ به بهره‌برداری می‌رسد که به صورت مستقیم برای 450 نفر ایجاد شغل خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار