فرمانده سپاه همدان از آغاز رزمایش کمک مومنانه در ۱۴ استان کشور خبر داد و عنوان کرد: مجموعه سپاه به صورت متمرکز ۱۰ هزار و ۷۰۰ بسته را مهیا کرده و مردم نیز ۱۰ هزار و ۱۵۰ بسته تهیه کردند تا در بین نیازمندان توزیع شود.
کد خبر: ۸۴۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ 25 April 2020
فرمانده سپاه همدان با اعلام اینکه در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ۳۰ هزار نیازمند دیگر در استان همدان شناسایی می‌شوند، گفت: در مرحله اول رزمایش در مجموع ۲۱ هزار و ۱۵۰ بسته غذایی در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش تسنیم، سردار مظاهر مجیدی در آغاز مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه در قرارگاه امام حسن مجتبی همدان با قدردانی از زحمات کادر درمانی اظهار داشت: از اسفندماه سال گذشته سپاه در عرصه مقابله با ویروس کرونا حاضر شده و اقداماتی را انجام داده است.

 وی با تشریح اقدامات بسیج برای مقابله با ویروس کرونا در کشور افزود: بسیج در تمامی موضوعات مختلف مانند سال‌های دفاع مقدس و یا دیگر بلایی طبیعی که در دو سال گذشته رخ داد به کمک اقشار آسیب دیده شتافته است.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه در بحث مقابله با ویروس کرونا نیز پس از فرامین رهبر معظم انقلاب قرارگاهی بامحوریت نماینده مقام معظم رهبری در استان شکل گرفته است تا به کمک اقشار آسیب پذیر بشتابیم، عنوان کرد: خوشبختانه توانستیم برای اجرای مرحله اول رزمایش کمک مومنانه ظرف کمتر از دو هفته آمادگی لازم را به دست آوریم.

وی با اشاره به اینکه در دو هفته گذشته قرارگاه در استان و متناظر آن در تمام شهرستان‌های استان شکل گرفته است، افزود: همانگونه که در دوران دفاع مقدس شاهد حمایت و پشتیبانی مردم از رزمندگان بودیم امروز نیز می‌بینیم مردم چگونه در این عرصه به یاری یکدیگر شتافته‌اند.

مجیدی درباره پرتاب موفقیت آمیز مواهواره سپاه پاسداران نیز بیان کرد: سپاه روز گذشته با پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور، نه تنها به ملت ایران بلکه به تمامی مسلمانان جهان هدیه‌ای ارزشمند تقدیم کرد و با این اقدام عزت دیگری آفرید.

فرمانده سپاه همدان از آغاز رزمایش کمک مومنانه در ۱۴ استان کشور خبر داد و عنوان کرد: مجموعه سپاه به صورت متمرکز ۱۰ هزار و ۷۰۰ بسته را مهیا کرده و مردم نیز ۱۰ هزار و ۱۵۰ بسته تهیه کردند تا در بین نیازمندان توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته غذایی نزدیک به ۳۰۰ هزار تومان تهیه است، افزود: از سوی نماینده، ولی فقیه در استان ۳۰۰ کارت ۲۰۰ هزار تومانی و از سوی شهرداری همدان نیز ۲ هزار کارت خرید از فروشگاه رفااه به ارزش ۲۰۰ هزار تومانی تهیه شده است.

مجیدی با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲۵۰ هزار تومان، کمیته حضرت حضرت امام ۶ هزار و ۵۰۰ کارت هدیه هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان تهیه کردند تصریح کرد: ستاد اجرایی حضرت امام (ره) نیز قرار است ۲۶ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی را با این قیمت اضافه کنند.

وی با اعلام اینکه در همدان نیز ۳ هزار بسته توسط سپاه و ۲ هزار بسته توسط مردم تهیه شده است ابراز کرد: در ملایر یک هزار و ۴۰۰ بسته سپاه و ۳ هزار بسته توسط مردم، در نهاوند یک هزار بسته سپاه و کمک‌های مردمی نیز هفته آینده از راه می‌رسد، در تویسرکان ۹۰۰ بسته سپاه و ۲۵۰ بسته توسط مردم، در اسدآباد حدود ۹۰۰ بسته را سپاه و یک هزار و ۱۰۰ بسته را مردم، در کبودراهنگ ۹۰۰ بسته را سپاه و ۵۰۰ بسته را مردم، در رزن ۸۰۰ بسته سپاه و یک هزار و ۸۰۰ بسته مردم، در بهار ۷۰۰ بسته سپاه و یک هزار ۳۰۰ بسته توسط مردم، در فامنین ۲۰۰ بسته سپاه و ۲۰۰ بسته را مردم و در نهایت شهر قهاوند نیز سپاه ۲۰۰ بسته اختصاص داده است.

فرمانده سپاه همدان با اعلام اینکه در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ۳۰ هزار نیازمند دیگر در استان همدان شناسایی می‌شوند، بیان کرد: در مرحله اول رزمایش در مجموع ۲۱ هزار و ۱۵۰ بسته غذایی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار