مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج از ابلاغ دستورالعمل بازنشستگی فرهنگیان در سال 99 خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ 28 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ مراد مالمیر با اعلام این خبر، اظهار داشت: در این دستورالعمل مفاد قانونی و نحوه انجام بازنشستگی عادی، توافقی، اجباری، مشترکین صندوق تأمین اجتماعی و… تبیین و جهت اجرا به مدارس تابعه ارسال شد.
مراد مالمیر با بیان این که از نکات مهم این دستورالعمل تغییر شرایط استمرار خدمت کارکنان شاغل در واحد های آموزشی است، افزود: آن دسته از معلمان، معاونان و مدیران که دارای مدرک تحصیلی کمتر از کارشناسی ارشد هستند و قبل یا حین سال تحصیلی99-98 از شرایط بازنشستگی برخوردار می شوند، در مناطقی که با کمبود نیروی انسانی مواجهند با موافقت و اعلام منطقه و تأیید کارگروه توسعه استان می توانند تا پایان سال تحصیلی 1400-99 استمرار خدمت داشته باشند.

وی گفت: کارکنان دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالا تر با ارائه در خواست کتبی و تأیید دستگاه می توانند با سنوات خدمت کمتر از 35 سال سابقه به افتخار بازنشستگی نائل گردند و در صورت عدم در خواست می توانند تا 35 سال به خدمت ادامه دهند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج با تأکید بر این که ادامه خدمت همکاران دارای مدرک لیسانس و پایین تر شاغل در ادارات بعد از 30 سال سابقه مجوزی ندارد، خاطرنشان کرد: در صورتی که سابقه خدمت این دسته از همکاران بعد از 1/7/99 به 30 سال می‌رسد، به شرط انتقال به مراکز آموزشی و اشتغال در سمت های آموزگار ، دبیر ، معاون مدرسه حد اکثر به مدت یک سال تحصیلی بلامانع است.

مالمیر همچنین گفت: ایثار گرانی که به موجب قوانین و مقررات مربوط از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار می باشند، با داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی می‌توانند تا 35 سال خدمت کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
آموزگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
سلام میخواستم بدانم وجواب بدهیداین چه قانونی که هرفرهنگی امسال بازنشست میشود چراطرح رتبه بندی ازحکم راحذف میکنندماه اول بحساب صندوق بازنشستگی کم شده پس چگونه است میگویندصندوق بازنشستگی قبولش نداردپس چراماه اول بحسابتون بردید آیا این قانون درتمام کشورانجام میشود یادر استانهای محروم که صدایشان بجایی نمیرسد؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار