بابک اسدی با اشاره به اینکه ما نمی‌توانیم جلوی مردم را برای استفاده از اتوبوس بگیریم گفت: خواهشمندم مردم خود رعایت کنند و بیش از حد ظرفیت سوار اتوبوس نشوند.
کد خبر: ۸۴۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱ 28 April 2020
مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری شهرداری همدان گفت: متاسفانه هنگام پیک مسافر مردم فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس‌ها را رعایت نمی‌کنند که خواهشمندیم به این موضوع توجه کنند.

به گزارش فارس، تعدادی از شهروندان نسبت به ازدحام در برخی از اتوبوس‌ها گلایه دارند و عنوان می‌کنند فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نمی‌شود در صورتی که مقرر شده در هر اتوبوس یک صندلی به فاصله هم خالی باشد این در حالی است که وسط اتوبوس هم جمعیت زیادی می‌ایستند.

مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان در این خصوص اظهار کرد: داخل اتوبوس‌ها خط‌کشی شده و از طریق بازرسان نیز نظارت کامل بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی وجود دارد.

اسدی با بیان اینکه خوشبختانه نظارت خوبی صورت می‌گیرد و کمتر شاهد ازدحام جمعیت در اتوبوس‌ها هستیم گفت: گاهی به دلیل پیک مسافر، مردم خود بیش از حد سوار می‌شوند و قواعد موجود را رعایت نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ما نمی‌توانیم جلوی مردم را برای استفاده از اتوبوس بگیریم افزود: خواهشمندم مردم خود رعایت کنند و بیش از حد ظرفیت سوار اتوبوس نشوند.

مدیر معاونت اتوبوسرانی سازمان شهرداری همدان تاکید کرد: جلوی هر ایستگاه اتوبوس بازرسی است که تاکید می‌کند فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود، اما گاهی برخی مسافرین برخورد‌های ناشایستی دارند که امیدوارم این مسائل رعایت شود چرا سلامتی آن‌ها در میان است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از بین رانندگان اتوبوس در همدان کسی به ویروس کرونا مبتلا شده است گفت: خوشبختانه تاکنون در سیستم حمل و نقل شهر همدان کسی به این بیماری مبتلا نشده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار