کد خبر: ۸۴۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳ 02 May 2020
 
 

 
تابناک/حجت‌الاسلام بزرگیان گفت: معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان در حال برگزاری مسابقات حفظ و تفسیر قرآن کریم به‌صورت مجازی است و گفت: علاوه برآن دوره‌های همسرداری، تربیت فرزند، انتخاب همسر و سواد رسانه‌ای به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام محمد بزرگیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده، معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان در حال برگزاری مسابقات حفظ و تفسیر قرآن کریم به‌صورت مجازی است.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه شرکت در این مسابقات برای عموم آزاد است و هر هفته حفظ و تفسیر سوره‌های مشخصی از قرآن برای مسابقه اعلام می‌شود افزود: این مسابقات در پیام‌رسان ایرانی ایتا برگزار و در پایان ماه رمضان به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون مسابقه تفسیر سوره‌های نباء، حجرات و نازعات برگزار شده است اضافه کرد: مهلت پاسخ به سوالات این مسابقه تا 20 اردیبهشت خواهد بود؛ همچنین طرح ختم جمعی قرآن کریم نیز توسط این معاونت در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام بزرگیان از برگزار دوره‌های آموزشی خبر داد و تصریح کرد: دوره‌های همسرداری، تربیت فرزند، انتخاب همسر و سواد رسانه به‌صورت مجازی در حال برگزاری است و حجج اسلام رستم‌پور، شریفی، شکرانی، پشم‌فروش، لاهیجان، محسنی و شکوهی اساتید این دوره‌ها هستند.

 

وی عنوان کرد: به شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها در پایان گواهینامه معتبر از موسسه امام خمینی (ره) اهدا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار