رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، گفت: درآمدهای عمومی استان در سال گذشته از ۳۳۹۵۰ میلیون ریال فراتر رفت.
کد خبر: ۸۴۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸ 02 May 2020

داوود بهبودی در حاشیه نخستین جلسه مجازی شورای برنامه ریزی، توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال 99 در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: از رقم مصوب حدود ۳۷۴۰ میلیارد ریالی سایر درآمدهای استان نیز حدود ۶۰ درصد یعنی بالغ بر دوهزار و ۲۴۰ میلیارد تومان در سال گذشته تحقق یافت.

وی افزود: در این جلسه عملکرد بودجه استان در سه بخش درآمد، اعتبارات هزینه ای و اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت، بر این اساس درآمدهای عمومی استان به رقم ۳۳۹۵۰ میلیون ریال بالغ شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اضافه کرد: همچنین رقم ۶۰۳۳ میلیون ریال اعتبارات هزینه‌ای (جاری) و بالغ بر ۵۷۷۲ میلیون ریال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به اجرای پروژه‌های عمرانی استان اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات پروژهها و دستگاه‌های ملی در ارقام مذکور لحاظ نشده است که با در نظر گرفتن آن‌ها مجموع اعتبارات از 100 هزار میلیارد ریال فراتر می‌رود.

وی یادآور شد: در این جلسه پروژه‌های پیشنهادی استان برای تحقق شعار جهش تولید مطرح و مقرر شد تا برای تصویب نهایی به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: عملکرد سال 98 و پروژه‌های پیشنهادی سال جاری اقتصاد مقاومتی استان نیز از دیگر موارد مطروحه در جلسه امروز بود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه 12 مصوبه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست مورد طرح، بررسی و تصویب قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار