کد خبر: ۸۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹ 28 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج با تبریک هفته دولت به مردم و مسئولان استان اظهار کرد: همه خدماتی که اکنون در استان دیده می‌شود به برکت نظام جمهوری اسلامی بوده و در دوره قبل از انقلاب هیچ کاری برای رفاه حال مردم استان نشده بود.

نیک‌اقبالی با اشاره به خدماتی که دولت در طی دو سال اخیر انجام داده، تصریح کرد: در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف این خدمات محسوس است و سعی دولت بر این بوده که با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام زمینه توسعه را فراهم کند.

وی با نام بردن از محورهای توسعه استان در بخش‌های گوناگون از جمله در بخش کشاورزی و گردشگری گفت: کشاورزی یکی از اولویت‌های مهم برای رسیدن به توسعه در استان است که همه ظرفیت‌های لازم را برای توسعه کشاورزی استان و تولیدات بیشتر داریم.

این مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اما اولیت اصلی و مهم ما در راه توسعه استان گردشگری است چرا که همه مواهب و پیش زمینه‌ها برای توسعه این بخش در استان مهیا است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات دولت برای شتاب بخشیدن به طرح‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری را متفاوت از سایر بخش‌ها عنوان کرد و گفت: تسهیلات ویژه دولت به سرمایه‌گذاران گردشگری، وام با سود 12 درصد است که در استان ما 4 درصد این سود کمتر از سایر استان‌های کشور است.

وی گفت: استان ما همه زمینه‌های خدادادی در گردشگری را دارد اما باید زیرساخت‌هایی مانند هتل و رستوران و مجتمع‌های رفاهی را نیز برای رفاه حال مسافر و گردشگر آماده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار