کد خبر: ۸۴۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵ 04 May 2020

اختصاص اعتبار ۸ میلیاردی برای تجهیز کارخانه کمپوست رودسر

تابناک/ شهردار رودسر با اشاره به ساماندهی به ریجکتی های کارخانه کمپوست این شهرستان، گفت: امسال برای تجهیز این کارخانه ۸ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

رضا زنده دل در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح «آرام راه میدان تا میدان» در رودسر، اظهار کرد: اجرای این طرح تأمین کننده منافع و مصالح شهر رودسر به ویژه کسبه و شهروندان است.

وی با بیان اینکه شش میلیارد تومان برای اجرای این طرح از سوی شورای اسلامی شهر رودسر و ستاد بازآفرینی شهری تصویب شده است، گفت: بخشی از این اعتبار از محل منابع داخلی شهرداری و بخش دیگر از محل منابع دولتی تأمین و اختصاص یافته است.

زنده دل ادامه داد: طول اجرای این طرح ۲۰ هزار متر مربع و مدت زمان اجرا تا زمان تکمیل و بهره‌برداری آن پایان شهریور ماه امسال پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده برای اجرای این طرح، تصریح کرد: بی تردید این طرح بر روی مغازه‌ها و حتی نوع کاربری آنها تأثیر گذار خواهد بود.

شهردار رودسر با تأکید بر اینکه قطعاً آثار اجرای این طرح در حال حاضر برای مردم قابل لمس نخواهد بود، ادامه داد: شهروندان رودسر مطمئن باشند اجرای این طرح تأثیرات مطلوبی در پی خواهد داشت.

وی با قدردانی از همکاری فرماندار شهرستان در فرآیند اجرای این طرح، افزود: قطعاً اگر همکاری مسئولان شهرستان قادر به اجرای این طرح نبودیم.

زنده دل در ادامه با اشاره به اینکه شرایط کنونی کارخانه کمپوست رودسر رضایت بخش است، گفت: تمامی ریجکتی های کارخانه ساماندهی و در واقع محلی برای دفن بهداشتی زباله ایجاد کرده‌ایم و در این باره نگرانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ۸ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز کارخانه کمپوست رودسر اختصاص یافته است، اظهار کرد: برای رفاه حال شهروندان ۳۲ چشمه سرویس بهداشتی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در سواحل این شهر ساخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار