سعید داراپ پور با بیان اینکه مراکز تهیه غذا، تالار‌ها و رستوران‌ها فقط در ساعات پس از اذان مغرب مجاز به ارائه غذا به صورت بیرون بر هستند و به هیچ عنوان اجازه پذیرش مشتری در داخل رستوران را ندارند، ابراز کرد: تقاضای مردم برای هم برای خرید غذای بیرونی کاهش چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۸۴۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 05 May 2020
دبیر اجرایی اتاق اصناف همدان گفت: با توجه به تدابیری که برای پیشگیری از کرونا اتخاذ شده، هنوز رستوران‌ها، چلوکبابی و گیم نت‌های همدان اجازه بازگشایی واحد‌های خود را ندارند.

به گزارش تسنیم، داراپ پور اظهار داشت: بیشتر اصناف همدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند، اما تالارها، رستوران‌ها و گیم نت‌ها ازصنوفی هستند که اجازه پذیرش مشتری را ندارند.

وی با بیان اینکه مراکز تهیه غذا، تالار‌ها و رستوران‌ها فقط در ساعات پس از اذان مغرب مجاز به ارائه غذا به صورت بیرون بر هستند و به هیچ عنوان اجازه پذیرش مشتری در داخل رستوران را ندارند، ابراز کرد: تقاضای مردم برای هم برای خرید غذای بیرونی کاهش چشمگیری داشته است.

دبیر اجرایی اتاق اصناف همدان با تاکید بر اینکه خوشبختانه صنوفی که مجوز بازگشایی واحد‌های خود را گرفتند در رعایت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی بسیار مصمم هستند، تصریح کرد: از طرفی هم بازرسان اتاق اصناف و بهداشت به شکل روزانه بر تمامی واحد‌هایی که با سلامت مردم سر و کار دارند نظارت می‌کنند.

داراپ پور افزود: همه روزه رستوران‌ها و اماکن رفاهی تفریحی در حاشیه شهر و ورودی و خروجی شهر مورد بازرسی گشت مشترک اتاق اصناف و مرکز بهداشت قرار می‌گیرد. در روز‌های اخیر تخلف خاصی مشاهده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه واحد‌هایی که نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی توجه باشند پلمب می‌شوند، اظهار داشت: با توجه به شدت مسری بودن ویروس کرونا تنها راه مقابله با آن رعایت موارد بهداشتی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار