رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ، آخرین وضعیت کرونا در استان مرکزی را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۴۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 06 May 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر سید محمد جمالیان گفت: در حال حاضر و از زمان شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی تعداد ۱۷۳۱ نفر از هم استانی هایمان به این بیماری دچار شده اند.
وی افزود: از تعداد کل مبتلایان به این بیماری ۱۳۶۵ بیمار سلامت خود را به دست آورده اند و در حال حاضر زندگی عادی خود را در پیش گرفته اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک درباره تعداد بیماران بستری در بیمارستانهای استان هم گفت: در حال حاضر ۲۴ نفر در بیمارستاهای استان تحت بستری هستند که امید می رود در رزوهای آتی این آمار به صفر برسد و با کمک مردم و همراهی انان بتوانیم اولین استان پاک در بحث کروناویروس باشیم.
دکتر جمالیان یادآورشد: تعداد ۱۸۲ نفر از مبتلایان به کروناویروس هم در حال حاضر در منازل خود بستری و قرنطینه می باشند.
وی در مورد موارد فوتی ناشی از کووید۱۹ در استان مرکزی گفت: متاسفانه تا به امروز تعداد ۱۶۰ نفر از هم استانی های عزیزمان در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند که بیش از ۷۰ درصد این موارد فوت در سنین بالای ۶۰ سال اتفاق افتاده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به کاهش بار بیماری در استان و رسیدن به یک وضعیت پایدار و مناسب، زین پس آمار مبتلایان به کرونا ویروس به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه ارائه خواهد شد تا مردم استان مرکزی از آخرین وضعیت این بیماری مطلع باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار