همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور استاندار اردبیل، مجتمع تولیدی خوراک دام و طیور زیبادانه در شهرک صنعتی نمین به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 29 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور استاندار اردبیل، مجتمع تولیدی خوراک دام و طیور زیبادانه در شهرک صنعتی نمین به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل این شرکت گفت: 6 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده که یک میلیارد و 600 میلیون تومان آن تسهیلات بانکی از طریق بانک کشاورزی و مابقی آورده سرمایه‌گذار بوده است که انتظار می‌رود بانک عامل در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، این مجموعه را یاری کند.

حامد زیبا افزود: این واحد تولیدی را در مدت 18 ماه با تکیه بر نیروهای فنی بومی سرمایه‌گذار این پروژه، در فضای 10 هزار متر مربع زمین با اشتغالزایی 15 نفر و تولید 50 هزار تن انواع خوراک دام و طیور و آبزیان آماده بهره‌برداری کرده است.

اشتغال و سرمایه‌گذاری اولویت اصلی استان اردبیل است

استاندار اردبیل نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف بیان کرد: اینکه یک جوان اراده کرده است تا با 6 میلیارد تومان اعتبار در بخش تولید سرمایه‌گذاری کند و پول خود را صرف خرید و فروش زمین، آپارتمان، خودرو، دلار و طلا نکند برای ما ارزشمند است.

مجید خدابخش افزود: ما در سفرهای هفته دولت به شهرستان‌ها سعی می‌کنیم تا بیشتر شنونده درد و دل‌‌های این مردم باشیم تا در حل مشکلات آنها هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام دهیم.

وی به شرایط بحرانی اقتصاد کشور در گذشته و برخی بی‌ثباتی‌ها در این عرصه اشاره کرد و ادامه داد: امروز با مدیریت دولت تدبیر و امید و به تبع همین سیاست در استان اردبیل، بخش اشتغال و سرمایه‌گذاری جزو اولویت‌های اصلی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدابخش بیان کرد: ما برای هر سرمایه‌گذاری که یک قدم جلو بگذارد دهها قدم جلوتر می‌گذاریم و سعی‌ بر این است تا به عنوان یک اولویت اصلی، بخش اشتغال و سرمایه‌گذاری را همچنان در استان پیگیری کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار