کد خبر: ۸۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 29 August 2015


معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: جلوگیری از واردات کالای مشابه تولید داخل پیگیری می‌شود.
خبرگزاری فارس: جلوگیری از واردات کالای مشابه ایران پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجید انصاری عصر امروز در بازدید از شرکت تالک ایرانیان شهرک صنعتی سفیدرود این شهر اظهار کرد: ثواب کار تولید‌کننده از ساخت مسجد کمتر نیست.

وی با بیان اینکه جلوگیری از واردات کالای مشابه تولید داخل را پیگیری می‌کنیم، افزود: گیلان با توجه به شرایط اقلیمی به لحاظ محیط زیست و فضای سبز باید به طرف احداث صنایع سبز سازگار با محیط زیست برود.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس فعالیت‌های آبزی‌پروری و دریامحور در گیلان را مهم خواند و تصریح کرد: با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی با زیرساخت‌های مناسب شرایط خوبی برای واحدهای تولیدی فراهم شده است.

وی اشتغال پایدار را از موضوعات مهم در گیلان برشمرد و گفت: توسعه صنعت با استفاده از قابلیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان باید در گیلان به‌کار گرفته شود.

سرمایه در گردش و واردات بی‌رویه از مشکلات صنعت گیلان است

مدیرعامل شرکت تالک ایرانیان نیز در حاشیه بازدید معاون رئیس جمهور از این شرکت، اظهار کرد: شرکت مذکور تولیدکننده قوطی‌های فلزی دردار با ظرفیت تولید سالانه 15 هزار تن است.

بابک تشکری میزان سرمایه‌گذاری شرکت تالک ایرانیان را یک‌هزار و 650 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: شرکت مذکور در زمینی به مساحت 52 هزار متر مربع با زیربنای 25 هزار متر مربع برای 160 نفر اشتغالزایی داشته‌ است.

وی تولید شرکت تالک ایرانیان را سازگار با محیط زیست خواند و خاطرنشان کرد: قوطی‌های آسان‌ بازشو با فناوری دانش کشور ژاپن تولید می‌شود و این دانش در ایران بومی‌سازی شده است.

این تولیدکننده، سرمایه در گردش و واردات بی‌رویه را از مشکلات اساسی صنعت گیلان عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار