کد خبر: ۸۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 29 August 2015

شهردار منطقه 3 کرج گفت: با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی در منطقه 3 کرج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا سیفی ظهر امروز در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه پروژه‌های خدماتی، عمرانی و ورزشی و فرهنگی از مهمترین طرح‌های افتتاح شده امروز است.

وی تأکید کرد: منطقه سه کرج نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است لذا لازم است تا طرح‌های عمرانی و خدماتی بیشتری در این منطقه ایجاد شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا با راه‌اندازی پروژه‌ها میزان رضایت‌مندی مردم را افزایش دهیم افزود: این پروژه‌ها شامل جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت‌ریزی معابر اصلی و فرعی، سوله چند منظوره مدیریت بحران، احداث ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، ایستگاه آتش‌نشانی، سازه سبک پارک‌های نسترن، رضوان، داروگر و شهرک سپاه، ایمن‌سازی مسیر کانال بیدگنه، جاده خوشنام، ساختمان معاونت‌های عمران و خدمات شهری منطقه و پارکینگ مکانیزه است.

سیفی با اعام اینکه این پروژه‌ها امروز و در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده است، افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار منطقه 3، هفته دولت را فرصت بسیار خوبی برای ارائه گزارش عملکرد مدیران در دستگاه‌های مختلف به مردم دانست و گفت: مردم حق دارند بدانند که در طول تصدی مدیران در دستگاه‌های مختلف چه خدماتی از سوی آنان ارائه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار