با تلاش کارشناسان فنی واحد ارتباطات زمینی و ماهواره ای صدا و سیمای مرکز اصفهان سامانه خودکار SNG در این مرکز نصب و راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰ 16 May 2020

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت امور استان ها، با تلاش کارشناسان فنی واحد ارتباطات زمینی و ماهواره ای مرکز اصفهان با تبدیل سامانه Fly away به Drive away علاوه بر سرعت عمل بالا و برقراری ارتباط زنده در کوتاهترین زمان ممکن، احتمال بروز خطا در نصب تجهیزات و قطعی تصویر بر طرف شد.

در این سامانه با وارد کردن اطلاعات ماهواره ای و ارسال لوکیشن مکانی خودرو، جهت یابی دیش به صورت خودکار انجام و با اتصال کابل صداوتصویر به واحد سیار تولید سیما امکان ارتباط زنده برقرار می شود.

برخی از این تغییرات شامل نصب دیش خودگردان با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه بر روی سقف خودرو و ارتقاء و نصب تجهیزات و دستگاههای داخل خودرو SNG است.

همچنین این سامانه قابلیت های ویژه ای از جمله اجرای تمام فعالیت های کاربر از طریق LAPTOP و قابلیت های کاربری از طریق شبکه و از راه دور، ارتقای نرم افزارو تعریف خواسته های جدید کاربران را داراست.

خودرو SNG این مرکز با حدود ۱۰ سال قدمت به صورت fly away در چرخه تولید قرار داشت و پخش برنامه های زنده خارج از مرکز با استفاده از این sng محدودیت ها و مشکلاتی را به همراه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار