همزمان با ششمین روز از هفته دولت و با هدف توسعه و آبادانی؛ 11 طرح و پروژه عمرانی در بخش مرکزی شهرستان رودان افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۸۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳ 29 August 2015
به گزارش تابناک، فرماندار رودان در حاشیه آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی؛ گفت: برای اجرای این تعداد پروژه 9 میلیارد و 853 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

احمد محمودی بیان کرد: با هدف محرومیت زدایی، رشد و توسعه رفاه، عمران و آبادانی؛ ساختمان دهیاری روستاهای پشته بنان و آسیاب، بوستان روستایی یاس روستای غیبی، ساختمان پایگاه آتش نشانی برنطین، طرح ساماندهی گلزار شهدای قلعه کمیز و بوستان روستایی پانهر به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: پروژه بهسازی معابر خراجی و بوستان غدیر روستای فاریاب افتتاح و کلنگ ساختمان دهیاری روستای صحرا رود به زمین زده شد.

محمودی اضافه کرد: همزمان با هفته دولت امسال؛ آسفالت خیابان فرهنگیان برنطین و روکش آسفالت قلعه کمیز زیر بار ترافیک رفت.

این مسوول ادامه داد: ساختمان دهیاری روستای یک هزار و 300 نفری پشته بنان در فضایی به مساحت 700 متر مربع با زیر بنای 72 متر مربع با اعتباری معادل 600 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

محمودی اضافه کرد: ساختمان دهیاری روستای 600 نفری آسیاب در فضایی به مساحت یک هزار متر مربع با زیر بنای 83 متر مربع با اعتباری معادل 473 میلیون ریال، بوستان روستایی یاس روستای یک هزار نفری غیبی در فضایی به مساحت یک هزار و 100 متر مربع با 300 میلیون ریال اعتبار و ساختمان پایگاه آتش نشانی برنطین در فضایی به مساحت 100 متر مربع با 400 میلیون ریال اعتبار افتتاح شد.

فرماندار رودان ادامه داد: طرح ساماندهی گلزار شهدای قلعه کمیز با اعتباری معادل 650 میلیون ریال و بوستان روستایی روستای پانهر شامل اجرای پیاده روی ترکیبی بطول 695 متر مربع، 800 متر جدول گذاری، اجرای چهار متر پیرنشین، اجرای المان و محوطه با اعتباری معادل 650 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

محمودی اظهار داشت: بهره برداری از پروژه بهسازی معابر روستای پنج هزار نفری خراجی بطول پنج هزار متر مربع با یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار و بوستان غدیر روستای دو هزار و 500 نفری فاریاب در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع با اعتباری معادل 500 میلیون ریال از دیگر پروژه های افتتاحی امروز بود.

فرماندار رودان خاطر نشان کرد: زمین بوستان روستایی فاریاب رودان از سوی یکی از خیرین منطقه اهداء شده است.

محمودی ادامه داد: کلنگ ساختمان دهیاری روستای 250 نفری صحرا رود در فضایی به مساحت 800 متر مربع با زیر بنای 100 متر مربع با اعتباری معادل250 میلیون ریال به زمین زده شد.

وی اضافه کرد: آسفالت خیابان فرهنگیان برنطین بطول یک کیلومتر با عرض هشت مترمربع با اعتباری معادل سه میلیارد و 180 میلیون ریال افتتاح شد.

محمودی ادامه داد: با بهره برداری از پروژه روکش آسفالت روستای قلعه کمیز بطول یک کیلومتر و عرض شش متر به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال؛ 845 خانوار از راه ایمن و مطلوب برخوردار شدند.

وی از افتتاح و بهره برداری از 37 طرح و پروژه عمرانی در هفته دولت امسال در شهرستان رودان خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این تعداد پروژه 127 میلیارد و 52 میلیون ریال هزینه شده است.

محمودی در پایان خاطر نشان کرد: در هفته دولت امسال 19 پروژه با اعتباری معادل 16 میلیارد و 906 میلیون ریال در بخش مرکزی شهرستان رودان به بهره برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار