مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: شناورهای تفریحی به زودی از روسیه وارد سواحل مازندران می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 30 August 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا دلاور بزرگنیا شامگاه شنبه در نشستی با عنوان "شونیشت رسانه یا شب‌نشینی رسانه‌ای" که در مجتمع تجاری، تفریحی دنیای آرزو در ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: این اداره کل با تمام توان از حضور سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری استقبال می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سپردن پول به بانک برای خیلی‌ها بهتر از سرمایه‌گذاری است، افزود: ورود به سرمایه‌گذاری گردشگری نیازمند شجاعت ویژه است و نخستین اقدام رسانه‌ها تشویق سرمایه‌گذاران به سمت سرمایه‌گذاری و رونق کسب و کار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اشتغالزایی در بخش گردشگری را ارزان‌تر از بخش صنعت دانست و تصریح کرد: در مازندران سه برابر استان فارس فرصت سرمایه‌گذاری وجود دارد که نیاز به همت ویژه است.

وی با اشاره به محدودیت‌های سرمایه‌گذاری در مازندران، گفت:  پنجره واحد سرمایه‌گذاری در اداره کل گردشگری شکل گرفت و امید است بتواند در توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری در بخش‌های مختلف گام‌های مهمی بردارد.

بزرگنیا با بیان اینکه اداره کل گردشگری در طرح برنامه استان نقشی ندارد، تصریح کرد: با مشورتی که با سازمان مدیریت برنامه انجام شد چند پروژه در  4 محور گردشگری دریایی، گردشگری سلامت و گردشگری کشاورزی و بوم‌‌گردی تعریف شد که برای اجرای آن تلاش خواهیم کرد.

وی  با بیان اینکه در استان مازندران از داشتن یک اسکله توریستی – تفریحی بی‌بهره هستیم، افزود: امیدواریم در این بنادر تجاری یک لاین برای گردشگران تعریف شود تا بتوانند به سهولت از آن مناطق دیدن کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران نگاه جدید به گردشگری دریایی را ضروری دانست و  گفت: شناورهای تفریحی یا همکاری روسیه به زودی وارد سواحل مازندران می‌شود و نیز ساخت رستوران‌های دریایی و آماده‌سازی کشتی‌هایی دریایی که دارای سوئیت‌های متعددی باشد می‌تواند در تحول گردشگری دریایی تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به  ظرفیت‌های درمانی مازندران ادامه داد: بسیاری از شهروندان اکتائویی قزاقستان و دیگر همسایگان تمایل زیادی به درمان بیماران خود در مازندران دارند که با راه‌اندازی پرواز ساری - اکتائو گردشگری سلامت هم رونق خواهد گرفت.

بزرگنیا گفت: اگر چهار محور سرمایه‌گذاری گردشگری از قبیل؛ محور گردشگری دریایی، گردشگری سلامت و گردشگری کشاورزی و بوم‌گردی اجرایی شود با قلبی آرام و ضمیری مطمئن می‌توانم فضای کار را ترک کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار