نماینده مردم تهران در مجلس مطرح کرد:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تفاهم نامه بین المللی مسئله جناحی نیست بلکه یک مسئله ملی است و در این مهم باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 30 August 2015
به گزارش تابناک قم، حسین نجابت قبل از ظهر یکشنبه در همایش روز قشر بسیج کارمندی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: شرط بصیرتی که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند این است که اطلاعات ما به روز باشد و در مسائل مختلف تحلیل مبنایی داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه از تحلیل غیر علمی در مسائل مختلف دوری کنیم، ادامه داد: باید چشم و گوش ما به فرمایشات مقام معظم رهبری باشد تا تحلیل صحیح خط امام(ره) را به ما ارائه دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دنیا دو نوع تفکر وجود دارد که ریشه در اعتقادات ما دارد، افزود: زمانی که حضرت آدم خلقت پیدا کرد شیطان بروز پیدا کرد و از همان موقع دو خط انبیاء و شیاطین در عالم نهادینه شد که یک خط ولایت الهی است و یک خط هم ولایت شیطانی است و تا روز موعود این دو خط ادامه دارد.

وی عنوان کرد: ما باید موضع خود را نسبت به این دو خط مشخص کنیم و هر موضعی که بگیریم آن خط را تقویت می‌کنیم که در واقع این دو خط همیشه با هم درگیر هستند.

نجابت گفت: درگیری این دو خط دائمی است که یا درگیری فیزیکی است یا موارد دیگر؛ که امروزه مبتلا به درگیری فرهنگی هستیم.

وی تصریح کرد: تصور اینکه جنگ تمام شده است ساده لوحی است؛ امروزه رسانه‌های زیادی علیه ایران تشکیل شده که جنگ فرهنگی در واقع همین است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سبک زندگی باید به ابعاد معنوی توجه کنیم، اظهار داشت: امروزه در فضای جامعه ما خانواده‌ها تضعیف می‌شوند زیرا با از بین بردن خانواده فساد رواج پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه آمار استفاده از ماهواره روز به‌روز بیشتر می‌شود، گفت: فرهنگ غرب ازدواج سفید، هم جنس بازی، ازدواج با حیوانات و... را روز به‌روز بیشتر رواج می‌دهد.

نجابت تصریح کرد: سبک زندگی که امروزه در حال تغییر است مبتنی بر هجوم فرهنگی است و باید هوشیاری داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از پیشرفت‌های امروز کشور مدیون فعالیت‌های بسیجیان است، بیان کرد: در واقع تحریمی که بر ما اعمال شده در دنیا سابقه نداشته است، زیرا ایران کانون یک فکر جدید است که در دنیا دومی ندارد و دشمنان به دنبال تغییر این کانون هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: امروزه درگیری دو خط حق و باطل همه جانبه، فراگیر و تاریخی است و اگر کسی فکر کند که دشمنی بین این دو فکر را از بین ببرد ساده لوحی است.

نجابت با بیان اینکه چگونه می‌توان به آمریکا نزدیک شد در حالی که در واقع ما دو فکر متفاوت هستیم، ادامه داد: خودباوری و استکبار ستیزی و عدالت خواهی از ویژگی‌های انقلاب است؛ ما نباید سلطه پذیری را تحمل کنیم زیرا درگیری با آمریکا مانند اشغال لانه جاسوسی برای ما عزت ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه نمی‌توان دشمنی با استکبار را کنار گذاشت، اضافه کرد: جوانان امروزه در حوزه سلول‌های بنیادی، موشک‌های بالستیک، هسته‌ای و... پیشرفت‌های زیادی دارند که دنیا مبهوت شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌توان جبهه مقاومت و دشمنی با آمریکا را کنار گذاشت و آنچه در تمدن غرب وجود دارد فساد است؛ در حالی که ما قرار است حکومت دینی واقعی را در جهان تشکیل دهیم.

نجابت با بیان اینکه دشمنی با آمریکا را باید در نگاه رهبری ببینیم و افراط و تفریط نداشته باشیم، گفت: افرادی در کشور هستند که همه هویت خود را خرج این می‌کنند که به غرب بپیوندیم؛ اما این‌گونه نیست باید هوشیار شویم.

وی یادآور شد: تفاهم‌نامه بین‌المللی مسئله جناحی نیست و با افرادی که استفاده جناحی می‌کنند برخورد کرد، زیرا این یک مسئله ملی است و در این مهم باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کرد.

این نماینده مجلس گفت: اگر برجام باعث شود که از اصول خود دست بکشیم یا حتی تصور کنیم که آمریکایی‌ها تغییر کرده‌اند که می‌توانیم با آن‌ها تعامل کنیم، اشتباه محض است؛ چرا که آمریکا تغییر نمی‌کند و در هر جای منطقه و جهان که بتواند به ما ضربه می‌زند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار