با حضور استاندار آذربایجان شرقی؛
دو پروژه صنعت برق استان همزمان با آخرین روز از هفته دولت با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹ 30 August 2015
به گزارش تابناک تبریز آزمایشگاه فشار قوی یکی از این پروژه‌ها بود که با صرف اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال توسط شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی اجرا شده است.

این آزمایشگاه قابلیت تست و کنترل تمام تجهیزات مورد استفاده در شبکه برق تا سطح ولتاژ 140 میلیون ولت را دارد و از نظر فناوری در سطح کشور نمونه است.

همچنین کارگاه تیر بتنی گرد پیش‌تنیده با سرمایه‌گذاری 15 میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغال مستقیم 25 نفر به بهره‌برداری رسید.

حفظ قدرت و کلاس در تمام وجوه و زوایا، قیمت پایین‌تر، سازگای با مبلمان شهری، عمر بیشتر، مقاومت و ایستادگی بالاتر، مقاومت بیشتر در برابر شرایط جوی نامناسب، امکان تولید در ارتفاع بالای 20 متر و امکان استفاده از فضای خالی داخل برای عبور کابل و سیم از مزایای تیرهای بتنی گرد نسبت به تیرهای  Hشکل است.

استاندار آذربایجان شرقی در آیین افتتاح پروژه‌های صنعت برق استان، بهره‌برداری از این دو پروژه را مصداق حرکت در مسیر خودکفایی و اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و از مدیران صنعت برق استان به خاطر حل مشکلات این حوزه قدردانی کرد.

دکتر جبارزاده افزود: شرکت‌های صنعت برق استان انصافا با وجود محدودیت‌های مالی در هر جا که مشکلی بوده حضور یافته‌اند و مشکلات را حل کرده‌اند.

وی همچنین از کارکنان، کارگران و پیمانکاران صنعت برق استان تشکر کرد و گفت: امیدواریم اقدامات دست‌اندرکاران این حوزه در جهت تحقق اهداف دولت و وزارت نیرو و توانمندی شرکت‌های برق و کاهش وابستگی به خارج باشد.

سرافراز، مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی هم در این مراسم از افتتاح 88 پروژه صنعت برق استان در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 190 میلیارد ریال خبر داد.

افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره شهید یاری در شهرک ارم تبریز
در آخرین روز از هفته دولت، سالن ورزشی چندمنظوره شهید یاری در شهرک ارم تبریز با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.

این سالن ورزشی در زمینی به مساحت 1400 متر مربع توسط اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و از محل اعتبارات استانی احداث شده است.

هم‌اکنون 109 پروژه ورزشی در سطح استان در حال اجراست که با اتمام آنها سرانه ورزش استان از 0.62 به 0.82 متر مربع افزایش می‌یابد که بالاتر از میانگین کشوری است.

استاندار آذربایجان شرقی در آیین بهره‌برداری از سالن ورزشی شهید یاری، گفت: اماکن ورزشی همانند مساجد، مکان‌های مقدسی هستند چرا که جوانان را از ناهنجاری‌ها دور می‌کنند.

دکتر جبارزاده افزود: ایجاد امکانات ورزشی موجب افزایش سلامت جسمی و روحی جوانان شده و آنان را برای حضور نافع در جامعه آماده می‌کند.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران حوزه ورزش استان و پیمانکاران پروژه‌های ورزشی، ابراز امیدواری کرد این پروژه‌ها در خدمت جوانان استان و رشد و تعالی نسل جوان باشد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با درخواست مدیرکل ورزش و جوانان استان مبنی بر ساخت سالن طبقاتی ورزش‌های رزمی در جوار سالن ورزشی شهید یاری موافقت کرد و گفت: پیگیر اعتبارات این سالن نیز خواهیم بود.

وی ضمن تبریک موفقیت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در کسب رتبه‌های برتر در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان، گفت: امیدوارم در سال جاری نیز شاهد موفقیت‌های بیشتر در این زمینه باشیم و مطمئنا آذربایجان شرقی استانی برتر و شایسته در حوزه ورزش و جوانان خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در پایان این مراسم از خانواده شهید یاری تجلیل و قدردانی کرد.

شهید جواد یاری از شهدای جامعه ورزش استان است که سال‌ها عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری بوده و در دوره‌های اول و دوم تور دوچرخه‌سواری آذربایجان نیز شرکت کرده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار