علی آقامحمدی آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این دوره را ۲۵ خردادماه اعلام کرد و ادامه داد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به دفتر انجمن موسیقی شعبه همدان واقع در مجتمع فرهنگی هنری ابن سینا مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۶۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ 09 June 2020
رئیس انجمن موسیقی همدان از برگزاری دوره آنلاین تئوری کاربردی موسیقی در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، محمدی اظهار کرد: با وجود برنامه‌ریزی‌های متعددی که انجمن موسیقی برای هنرمندان و علاقمندان به این هنر فاخر در سال جدید داشت، اما شیوع ویروس منحوس کرونا باعث لغو بسیاری از این برنامه‌ها شد.

وی گفت: در این مدت تمام تلاش خود را برای اشاعه شادی و نشاط در بین جامعه به کار بستیم که از مهمترین آن‌ها می‌توان به برگزاری همایش آنلاین موسیقی در ایام عید فطر اشاره کرد که این همایش با حضور ۶ گروه مطرح از هنرمندان استان و در مدت سه شب متوالی برای دوستداران موسیقی اجرا شد.

رئیس انجمن موسیقی همدان افزود: در همین راستا و با هماهنگی صورت گرفته «دوره آنلاین تئوری کاربردی موسیقی» نیز با تدریس استاد «شهرام خوش‌صفت» از هنرمندان و مدرسین همدانی برجسته کشور و با هدف ارتقای سطح دانش موسیقیایی هنرجویان و علاقمندان به حوزه موسیقی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره آموزش مباحث کاربردی موسیقی از قبیل: فواصل، گام‌ها و آکورد‌ها در قالب ویدئو در دستور کار انجمن قرار گرفته است.

آقامحمدی آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این دوره را ۲۵ خردادماه اعلام کرد و ادامه داد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به دفتر انجمن موسیقی شعبه همدان واقع در مجتمع فرهنگی هنری ابن سینا مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه آزمون پایان دوره بصورت آنلاین خواهد بود گفت: در پایان دوره ۵۰ سوال به صورت چهارگزینه‌ای در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته که پس از پاسخ و ارسال آنلاین به دفتر انجمن، مورد بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت هم به شرکت‌کنندگان در این دوره از طرف انجمن استان گواهی شرکت اعطا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار