کد خبر: ۸۶۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ 10 June 2020

پیش بینی ۲۳۹ حوزه امتحانی در گیلان/ پروتکل ها رعایت می شود

تابناک/ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به پیش بینی ۲۳۹ حوزه امتحانی در این استان برای برگزاری امتحانات حضور، گفت: پروتکل های بهداشتی رعایت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر جهان آرای پیش از ظهر چهارشنبه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان در استانداری با تاکید بر اهمیت برگزاری مستمر جلسات این شورا، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس آموزش‌ها تعطیل نشد.

وی با بیان اینکه معلمان با بهره گیری از فضای مجازی تلاش کردند تا فاصله‌ای بین آموزش‌ها ایجاد نشود، افزود: با ایجاد شبکه آموزش «شاد» از سوی وزارت بهداشت آموزش‌های به صورت مطلوب‌تری ساماندهی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در ادامه با اشاره به اینکه به در این مدت از ظرفیت‌های صدا و سیما ملی و استانی نیز بهره گیری شد، گفت: در دهه دوم خرداد ماه با اجرای برنامه‌های خاصی به صورت پراکنده و فضای مجازی به صورت گسترده اجرایی شد.

وی به برگزاری جشن الفبا و تکلیف با کمک صدا و سیما نیز اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر نیز امتحانات برخی پایه‌ها به صورت حضور در حال اجرا است.

جهان آرای در ادامه با اشاره به برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، بیان کرد: ۲۳۹ حوزه امتحانی برای امتحانات امسال پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه دوازدهم با حضور در این حوزه‌های انتخابیه در امتحانات شرکت کرده‌اند، ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش ۷۰ درصدی حوزه‌های امتحانی در استان در مقایسه با سال گذشته داشته ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار