قهرمانان مسابقات اسکواش همدان با برگزاری یکدوره مسابقات در سالن ورزشی شهید حاجی بابایی شهر مریانج مشخص شدند.
کد خبر: ۸۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 31 August 2015
قهرمانان مسابقات اسکواش همدان با برگزاری یکدوره مسابقات در سالن ورزشی شهید حاجی بابایی شهر مریانج مشخص شدند.

به گزارش ایرنا؛رییس هیات اسکواش همدان در این باره گفت: این مسابقات در بخش مردان و در دو رده سنی کمتر از 13 سال و بزرگسالان در کورت اسکواش مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی برگزار شد.

فاطمه سادات شبیری افزود: در رده سنی کمتر از 13 سال محمد مهدی دوادگر قهرمان شد، علیرضا بیات عنوان دوم را کسب کرد و امیر صالح نصرتی در جای سوم ایستاد.

وی اضافه کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز حسن شایان عنوان قهرمانی را کسب کرد، ایمان اعتماد نیا دوم شد و امین بهمن پور در جای سوم ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور 27 اسکواش باز برتر استان به مدت دو روز در کورت مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی برگزار شد.

شبیری در ادامه گفت: همچنین مسابقات بانوان نیز در سه رده سنی کمتر از یازده سال ، کمتر از 13 سال و بزرگسالان در کورت اسکواش مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی برگزار شد.

وی افزود: در رده سنی کمتر از یازده سال نازنین حبیبیان قهرمان شد، غزل نادری فر عنوان دوم را کسب کرد و نگار شکری در جای سوم ایستاد.

وی یادآور شد: در رده سنی زیر 13 سال نیز پانیذ داداشی ، نسترن صفیحی و نگین ملکی به ترتیب عنوان اول تا سوم را به دست آوردند.

شبیری بیان کرد: در رده سنی بزرگسالان آناهیتا شکری قهرمان شد، سمیرا آیینی مقام دوم را کسب کرد و نیوشا یوسفیان نیز در جای سوم ایستاد.

هم اکنون یکصد اسکواش باز در همدان فعالیت دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار