منوچهر کرمی با بیان اینکه با توجه به افزایش موج دوم کرونا همه باید با تلاش بیشتر سبک زندگی با این بیماری را یاد بگیریم گفت: با مدیریت این بیماری و پای کار بودن دستگاه‌های اجرایی باید به وضع مطلوب دست یابیم.
کد خبر: ۸۶۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 16 June 2020
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه با توجه به موج دوم کرونا همه باید با تلاش بیشتر سبک زندگی با این بیماری را یاد بگیریم گفت: با مدیریت این بیماری و پای کار بودن دستگاه‌های اجرایی باید به وضع مطلوب دست یابیم.

به گزارش فارس، مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سیامک دانشور به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند معرفی و از زحمات مومنعلی دارابی تقدیر شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه شهرستان نهاوند با جمعیت بیش از ۱۸۱ هزار نفر دارای هشت مرکز جامع خدمات شهری و ۹ مرکز جامع خدمات روستایی و ۹۹ واحد بهداشتی فعال است، اظهار کرد: با توجه به جایگاه این شهرستان و توزیع جمعیتی امید می‌رود با حمایت مسوولان حوزه بهداشت و درمان قدم‌هایی در تکمیل برنامه قبلی برداریم.

منوچهر کرمی با بیان اینکه با توجه به افزایش موج دوم کرونا همه باید با تلاش بیشتر سبک زندگی با این بیماری را یاد بگیریم گفت: با مدیریت این بیماری و پای کار بودن دستگاه‌های اجرایی باید به وضع مطلوب دست یابیم.

وی افزود: جامعه به رهبرانی تحول‌آفرین نیاز دارد که فرآیند‌ها را به چالش کشیده و راهی اثربخش برای آن بیابند تا اثربخشی مدیریت نه فقط از مجرای چارت سازمانی بلکه از فعالیت مضاعف و جهادی در این حوزه حاصل شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا نیز با ارائه گزارشی از پاندمی کرونا گفت: روند کرونا در استان همدان طی یک یا دو هفته اخیر روند افزایش ملایمی داشته است که علت افزایش رفت و آمد‌ها و مراودات اجتماعی است.

ابراهیم جلیلی با تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی درمانی و پیشگیری و اطلاع‌رسانی در خصوص فاصله گذاری اجتماعی، گفت: روند زندگی و ارتباطات بین افراد باید با مدیریت کرونا انجام شود.

وی با تشکر از همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرای دستاورد‌های شرایط بروز کرونا در کشور را بسیار ارزشمند دانست و گفت: تغییر در روند آموزش دانشجویان یکی از موضوعاتی بود که بعد از کرونا به آن بیشتر توجه شد و اقدامات انجام شده در راستای مقابله با این ویروس مانوری همه‌جانبه محسوب می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی این سینا تصریح کرد: مسئولان شهرستان باید به فاصله‌گذاری اجتماعی بیشتر توجه کنند تا کمترین آسیب را ببینند و با اقدامات پیشگیرانه به راحتی و با همت همگانی از این شرایط عبور کنیم.

وی با تشکر از دکتر دارابی به خاطر تعامل و تحولات خوب در دوران مدیریت شبکه بهداشت و درمان نهاوند خاطر‌نشان کرد: در سال گذشته بیشترین تعداد پزشک به نهاوند اختصاص یافت و تحول خوبی در راستای ارائه خدمات بهینه به بیماران انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار