فرماندار شهرستان چرداول ؛
فرماندار شهرستان چرداول گفت: با رضایت اولیای دم (خانواد مقتول) جوانی که هفت سال پیش به جرم قتل به قصاص نفس محکوم شده بود از طناب دار رهایی یافت.
کد خبر: ۸۶۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 17 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛الیاس فتاحی اظهار داشت: با تلاش های اعضای شورای حل اختلاف، مسوولان قضایی، فرماندار و امام جمعه و اعضای شورای تامین چرداول، معتمدین و بزرگان دو طرف، آیین صلح و سازش میان دو خانواده اسفندیاری در روستای زنجیره که به علت وقوع قتل میان آنها هفت سال با یکدیگر اختلاف داشتند امروز منجر به صلح و سازش طرفین شد.

وی افزود: اختلافات چندین ساله ای میان این خانواده ها امروز با گردهمایی در مسجد جامع شهر سرابله و با ادای سوگند به صلح و آشتی و رضایت به قاتل پایان یافت و این اختلاف بزرگ با احسان و گذشت خانواده مقتول برطرف شد.

فتاحی، از این دو خانواده به خاطر تحقق سنت حسنه الهی قدردانی و ابراز امیدواری کرد: که این موضوع مبنایی برای آغاز مختومه کردن همه اختلافات و دعاوی موجود در سطح شهرستان چرداول باشد.

فرماندار چرداول یادآور شد: سنت حسنه صلح و سازش باعث برادری، اتحاد و امنیت بیشتر در جامعه می شود و باید این سنت نیک الهی به یک فرهنگ عمومی مبدل کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار