رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به ثبات در بازار استان، گفت: قیمت محصولات غذایی و ساختمانی استان در هفته منتهی به ۲۸ مرداد ثابت ماند.
کد خبر: ۸۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 31 August 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از  خبرگزاری تسنیم از ساری به روایت از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت مازندران؛ محمد محمد پور عمران اظهار داشت: بررسی وضعیت بازار کالا در هفته منتهی به 28 مرداد امسال حاکی از آن است عموم کالا در رسته‌های انواع مواد غذایی، محصولات شیمیایی، مصالح ساختمانی نسبت به هفته و ماه قبل بدون تغییر قیمت بودند.
وی افزود: با توجه به مناسب بودن وضعیت بازار و با توجه به عدم تکلیف ستاد تنظیم بازار کشور به وزارت متبوع درباره برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و وجود برخی نارسایی‌ها در برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها، برنامه ای به‌صورت متمرکز برای برگزاری نمایشگاه در استان ابلاغ نمی‌شود.
محمدپور تصریح کرد: چنانچه کمیته تنظیم بازار هر شهرستان با همکاری اتاق‌های اصناف، برگزاری نمایشگاه را تصویب کند، نسبت به برگزاری نمایشگاه اقدام شود.
وی افزود: استفاده از ظرفیت سازمان‌های صنفی در امر فروش فوق العاده توسط واحدهای صنفی و استفاده از ظرفیت فروشگاه‌های بزرگ و چند منظوره، تعاونی‌ها در جهت تامین نیاز شهروندان مورد توصیه است.
مازندران دارای 124 هزار واحد صنفی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار