مدیر نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از رونمایی از سه داروی جدید بیماری ام.اس در کرمانشاه با حضور معاون وزیر بهداشت خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶ 31 August 2015
سید‌محمود میر‌معینی از برگزاری دوازدهمین همایش دو روزه مدیران نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد و گفت: این همایش به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یازدهم لغایت دوازدهم شهریورماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

مدیر نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: این همایش با سخنرانی رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو و همچنین هدایت حسینی مدیرکل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو صورت می‌گیرد.

میرمعینی با بیان اینکه این همایش به‌صورت سالانه در کشور برگزار می‌شود، گفت: هدف اصلی از برگزاری این همایش برنامه‌ریزی در خصوص ارتقای سلامت غذا در سال آینده است و هر ساله در این همایش برنامه سال آینده مشخص می‌شود.

به گفته وی، در این همایش چهار کارگروه تشکیل می‌شود که این چهار کارگروه شامل کارگروه دستورالعمل برخورد با تخلفات و عدم انطباق در سطح عرضه و کارگروه دستورالعمل ساخت، تعلیق و ابطال پروانه‌های بهداشتی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: کارگروه ارزیابی خطر محصولات آرایشی و بهداشتی و کارگروه برنامه عملیاتی نشان‌گر رنگی تصویری یا همان چراغ راهنما از دیگر کارگروه‌های تشکیل شده در این همایش خواهد بود.

به گفته میرمعینی، رئیس سازمان غذا و دارو در این همایش در باب سیاست‌ها و اهداف برگزاری کارگاه‌ مذکور و ارتقای سطح سلامت غذا و مدیرکل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو نیز در خصوص عملکرد برنامه‌های آتی اداره‌کل نظارت بر موادغذایی سخنرانی می‌کنند.

مدیر نظارت بر موادغذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود از رونمایی سه داروی جدید بیماری ام.اس در کارخانه داروسازی شیمی باختر یازدهم شهریورماه سال‌جاری خبر داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار