عضو هیئت مدیره سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران گفت: بروکراسی اداری بزرگترین بازدارنده در مقابل بخش خصوصی است.
کد خبر: ۸۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 01 September 2015
عضو هیئت مدیره سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران گفت: بروکراسی اداری بزرگترین بازدارنده در مقابل بخش خصوصی است.

به گزارش فارس؛ محمد عطارودیان در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی همدان اظهار کرد: بخش خصوصی ایران اگر بخواهد گسترش یابد باید به خود تکیه کند.

وی با بیان اینکه تاکنون بخش خصوصی کارگزار دولت بود، افزود: اکنون باید بخش خصوصی وابستگی خود به دولت را قطع کند و به این بخش تنها برای ایجاد تسهیلات و بستر لازم تکیه کند.

عضو هیئت مدیره سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران با بیان اینکه بروکراسی اداری عامل بازدارنده بزرگی در این راه است، گفت: بانک‌ها باید تسهیلات لازم را فراهم کنند.

وی ادامه داد: مشکلات پیش روی توسعه برای ما با مشارکت برطرف می‌شود به‌طوری که دولتمردان در هنگام تصمیم‎گیری برای بخش خصوصی از خود فعالان این عرصه نظر بخواهند.

عطارودیان با بیان اینکه تصمیمات دولتی بدون حضور بخش خصوصی در عمل قابل اجرا نیست، خاطرنشان کرد: باید از تجربیات بین‌المللی در این عرصه استفاده کرده و یا حداقل بومی‌سازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در تمام دنیا بانوان نقش عمده‌ای در جامعه ایفا می‌کنند و در ایران نیز بانوان کارآفرین برجسته‌ای وجود دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار