کد خبر: ۸۷۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 18 July 2020

چهره‌های تیم‌ملی ایران؛ اکثرا رئالی!

جام جم نوشت:به بهانه سی و چهارمین قهرمان رئال مادرید در لالیگا نگاهی انداخته‌ایم به اینکه کدام یک از بازیکنان ملی‌پوش طرفدار رئال‌مادرید هستند و کدام یک بارسایی؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد با شکست دادن ویارئال یک هفته زودتر از اتمام لالیگا عنوان قهرمانی را از آن خودش کند.همیشه در ایران هم کری های زیادی بین هواداران دو تیم وجود داشته است.به خصوص در تیم ملی فوتبال ایران.به همین بهانه نگاهی انداخته ایم به این که کدام یک از بازیکنان ملی پوش طرفدار رئال مادرید هستند و کدام یک طرفدار بارسلونا.

*کریم انصاری فرد؛ اینقدر رئالی است که با جواد نکونام در زمان حضور در اوساسونا، به شدت کری داشت و حتی بعد از الکلاسیکو دم در خانه هم می‌رفتند و کری می‌خواندند! 

*سردار آزمون: عاشق زلاتان ابراهیموویچ و طرفدار رئال. اینها علاقیش در فوتبال اروپاست. امیدوار است روزی حداقل مقابل این تیم بازی کند. 

*مهدی طارمی: سرش برای کری خواندن برای بارسایی‌ها درد می‌کند. زمانی که در پرسپولیس بود رئال بازی سوپرکاپ را از بارسا برده بود. آن روز وقتی خبرنگاران به تمرین رسیدند مهدی را دیدند که برای تمام بارسایی‌های تیم خط و نشان می‌کشد!


*علیرضا جهانبخش: وقتی به برایتون آمد یکی از آرزوهایش این بود روزی به رئال مادرید برسد ولی فعلا در مسیرش شکست خورده. او طرفدار رئال و رونالدوست. 

*سعید عزت اللهی: شدیدا رئالی و عاشق رونالدو. البته بعد از بازی ایران و پرتغال به رونالدو پرید که بی اخلاق است و چون عصبی بود، بازیکنان تیم ملی را می‌زد. 

*امیر عابدزاده: در یکی از شب های اردوی تیم ملی وقتی رئال و بارسا بازی داشتند آنجا مشخص شد او چقدر رئالی است چون داشت بارسایی ها را می خورد!

*اشکان دژاگه: ابتدا اطلاعات غلط رسید که بارسایی است ولی بعدها سر کری خوانی‌هایش با رضا گوچی و جواد نکونام مشخص شد شدیدا طرفدار رئال مادرید است و برای این تیم جان می‌دهد. 

*رامین رضائیان: بارها و بارها گفته رئالی است و برنامه دارد یک روز به برنابئو برود. 

*کاوه رضایی: از جمله کسانی که علاقه دارد در لالیگا بازی کند و شانس بازی جلوی رئال را به دست بیاورد. کاوه رئالی سرخست است. 

*علی قلی زاده: بازیکن تکنیکی تیم ملی از رونالدو الگو برداری می‌کند. شدیدا هم طرفدار رئال است. 

*مرتضی پورعلی گنجی: یکی از بزرگترین آرزوهایش این است شانس بازی در سانتیاگو برنابئو ورزشگاه رئال را به دست بیاورد. در زمان حضور نکونام در تیم ملی با اینکه جواد کاپیتانش بود، زیاد برای او که بارسایی بود، کری می خواند. 

*برادران محمدی: میلاد و مهرداد که به برادران تاچی بانا معروف هستند عشق رئال هستند. 

*احسان حاج صفی: بی برو برگرد رئالی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار