حسین افشاری با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد مردم از ماسک استفاده می‌کنند، بیان کرد: اثرات استفاده از ماسک تا ۱۵ روز آینده کاهش میزان شیوع را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ 23 July 2020
فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه شهرستان همدان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی است، گفت: از ابتدای شیوع تا صبح امروز -چهارشنبه یکم مردادماه- ۱۱۴۵ نفر در شهرستان همدان به کروناویروس مبتلا شده اند.

به گزارش ایسنا، افشاری با اشاره به فوت ۱۱۵ همدانی بر اثر ابتلا به کروناویروس، اظهار کرد: تعداد بستری بیماران کرونایی شهرستان همدان همچنان بیش از تعداد ترخیص شدگان است.

وی تأکید کرد: مردم همچنان سه اصل استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از اجتماعات بیش از ۱۰ نفر را مدنظر داشته باشند.

افشاری خاطرنشان کرد: اکیپ‌های نظارتی در واحد‌ها و مراکزی که بیشترین ازدحام جمعیتی را دارند از جمله مطب پزشکان حضور پیدا می‌کنند و تذکرات لازم را به آن‌ها می‌دهند.

رئیس ستاد مقابله با کروناویروس شهرستان همدان با بیان اینکه محدودیت‌های دو هفته قبل همچنان ادامه دارد، افزود: آرایشگاه‌های زنانه از شنبه چهارم مردادماه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی درباره تعطیلی بازار‌های روز و شب همدان نیز تصریح کرد: فعلاً در ستاد کرونای استان در رابطه با تعطیلی روزبازار‌ها مجوزی داده نشده است.

افشاری با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد مردم از ماسک استفاده می‌کنند، بیان کرد: اثرات استفاده از ماسک تا ۱۵ روز آینده کاهش میزان شیوع را به دنبال خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار